Ψεκαστό μοτέρ
Πιο ελαφρύ πλαίσιο/ψαλίδι
Νέο στήσιμο αναρτήσεων
Αλουμινένιο ρεζερβουάρ
Motocross με ψεκασμό!
Χρονιά συνολικής αναβάθμισης είναι το 2008 για το RM-Z 450. Η ναυαρχίδα των motocross της Suzuki αποκτά νέο, ψεκαστό κινητήρα (σημαντική καινοτομία για την κατηγορία), επανασχεδιασμένο και πιο ελαφρύ πλαίσιο, αλουμινένιο ρεζερβουάρ, νέο 5τάχυτο κιβώτιο, πιο λεπτό και ελαφρύ ψαλίδι, επανασχεδιασμένες αναρτήσεις της Showa και “ντύνει” όλα τα παραπάνω σε νέο “κοστούμι” πλαστικών. Στόχος; Ένας και μοναδικός: η κυριαρχία στους αγώνες…
Κινητήρας: Καινοτόμος
O νέος κινητήρας του RM-Z 450 είναι ο πρώτος της κατηγορίας που χρησιμοποιεί ψεκασμό για την τροφοδοσία του. Το σύστημα ανήκει στην Keihin και είναι ειδικά σχεδιασμένο για motocross μοτοσικλέτες, ενώ αξιοσημείωτο είναι το ότι λειτουργεί χωρίς μπαταρία, επιλογή που βοηθά ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος. Οι αλλαγές στο μοτέρ του νέου RM-Z 450 δεν εξαντλούνται στην ύπαρξη ψεκασμού και σύμφωνα με τη Suzuki συντελούν στην αύξηση των επιδόσεων της μοτοσικλέτας.. Επανασχεδιασμένος είναι και ο κύλινδρος, όπως επίσης και οι βαλβίδες εισαγωγής/εξαγωγής, διαφορετικό το φίλτρο αέρα για καλύτερη “αναπνοή” και νέο το κιβώτιο, το οποίο απόκτησε 5η ταχύτητα και διαφορετικές σχέσεις.