net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Aποστολή

Aποστολή
Το 2008…είναι εδώ!
Suzuki SΙΧteen
Διαβάστηκε από 26822 αναγνώστες
Με έμβλημα τους μεγάλους τροχούς, το νέο scooter της Suzuki εισχωρεί δυναμικά σε μία ιδιαίτερα απαιτητική και συνάμα εμπορική κατηγορία. Η ονομασία του έχει διττή σημασία, καθώς αναφέρεται όχι μόνο στη διάμετρο των τροχών του (16 ίντσες), αλλά και στην ηλικία στην οποία απευθύνεται (μην ξεχνάτε πως σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες από 16 χρονών μπορείς να αποκτήσεις άδεια οδήγησης μέχρι 125 κ.εκ.). Πρόκειται για ένα κατεξοχήν scooter πόλης με compact διαστάσεις, χαμηλό ύψος σέλας (800 χιλ.) και όμορφη σχεδίαση, στοιχεία που του επιτρέπουν να απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, περιλαμβάνοντας και το γυναικείο φύλο. Θα παράγεται σε δύο εκδόσεις με μόνη διαφορά στον κυβισμό, 125 και 150 κ.εκ..
Πώς είναι από κοντά: Μαζεμένο και στιλάτο. Σου αφήνει πολύ καλή αίσθηση.
Hot spot:
Τροχοί 16 ιντσών
Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό
Συνδυασμένη πέδηση
Χαμηλό βάρος
Ψεκαστό μοτέρ
Κινητήρας: Φιλικό σύνολο
Αυτό που χαρακτηρίζει το μοτέρ του SIXteen -σύμφωνα με τη Suzuki- είναι η φιλικότητα, τόσο προς το χρήστη, όσο και προς το περιβάλλον. Το τετράχρονο, υδρόψυκτο, ψεκαστό σύνολο θα παράγεται σε δύο εκδόσεις, 124 και 156 κ.εκ., επιλογή συνηθισμένη στα scooter αυτής της κατηγορίας. Η ιπποδύναμη δεν ανακοινώθηκε επίσημα, αλλά αναμένεται να βρίσκεται στα επίπεδα του ανταγωνισμού, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις στο ελαφρύ δίτροχο.
Αισθητική: Scooterόπαπο!
Ευανάγνωστα δείχνουν, αλλά θα θέλαμε κάτι πιο σύγχρονο και εντυπωσιακό.
Η σχεδίαση του Sixteen “πατά” στα πρότυπα του ηγέτη και best seller της κατηγορίας, Honda SH. Ο όγκος των πλαστικών είναι ο ελάχιστος δυνατός και η εικόνα του scooter χαρακτηρίζεται στην ουρά από ευθείες, ξεκάθαρες γραμμές και στο μπροστινό τμήμα από έντονες καμπύλες. Με αυτόν τον τρόπο, το SΙΧteen καταφέρνει να δείχνει “σοβαρό” και ταυτόχρονα νεανικό, στοιχείο που διευρύνει σημαντικά το target group του. Τα κολακευτικότερα σχόλια αποσπά η σχεδίαση της ποδιάς και του φτερού, που φαίνονται σαν να “αγκαλιάζουν” τον μπροστινό τροχό.
Φρένα: Πλήρες πακέτο
Το συγκριτικό πλεονέκτημα του SIXteen έναντι των περισσοτέρων ανταγωνιστικών μοντέλων είναι η ύπαρξη δισκόφρενου και στον πίσω τροχό. Αυτό βέβαια το πλεονέκτημα είναι στα χαρτιά, καθώς μένει να διαπιστώσουμε στο δρόμο αν λειτουργούν καλά και αν τα δύο δισκόφρενα προσφέρουν τελικά το κάτι παραπάνω. Το πακέτο των φρένων ενσωματώνει επιπλέον σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας, συμπληρώνοντας την εξαιρετικά θετική εικόνα.
Αποθηκευτικές δυνατότητες: Ικανοποιητικά επίπεδα
Κάθε scooter που σέβεται τον “εαυτό” του υποχρεούται να προσφέρει αποθηκευτικούς χώρους και το SIXteen δε θα μπορούσε να αγνοήσει τα πρότυπα αυτά. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι ικανοποιητικός (με δεδομένο την ύπαρξη 16άρη τροχού και πίσω), καθώς έχει αρκετό βάθος ώστε να χωρά ένα κράνος τύπου jet. Το ντουλαπάκι στην ποδιά είναι επίσης πρακτικό, ενώ ο γάντζος σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα προσφέρει μία extra ευκολία.
Ποιότητα/εξοπλισμός: Ιαπωνικά πρότυπα
Στα λίγα λεπτά που είχαμε την ευκαιρία να περιεργαστούμε το SIXteen, οι εντυπώσεις που μας άφησε ήταν θετικότατες. Χωρίς να προχωρά σε ακρότητες δείχνει ποιοτικό, αφήνοντας μία αίσθηση πολυτέλειας. Άρτιος φάνηκε επίσης και ο εξοπλισμός του, περιλαμβάνοντας όλα όσα χρειάζεται ο σύγχρονος αναβάτης. Στον προαιρετικό εξοπλισμό του SIXteen, τέλος, υπάρχει ψηλή ζελατίνα και top case στο χρώμα του scooter, διευρύνοντας το χρηστικό και άνετο χαρακτήρα του μοντέλου.

 
 Suzuki Rome
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Suzuki Hayabusa
Suzuki SΙΧteen
Suzuki B-King
Suzuki RM-Z 450
Suzuki GSX 650F
Suzuki Intruder M 1800R2 / C 1800R