net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Aποστολή

Aποστολή
Το 2008…είναι εδώ!
Suzuki B-King
Διαβάστηκε από 26009 αναγνώστες
Πώς είναι από κοντά: Σου κόβει την ανάσα! Πληθωρικό στα όρια της υπερβολής και σίγουρα ξεχωριστό.

Hot spots:
Κοφτερή, μοναδική αισθητική
Επιδόσεις supersport, με έμφαση στη ροπή
Ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση
Σταμπιλιζατέρ τιμονιού
Μονόδρομος συμπλέκτης
Σε θέση μάχης!
Μετά από αναμονή ετών (ξεκίνησε να μας απασχολεί το μακρινό 2001), το B-King είναι επιτέλους πραγματικότητα! Το πληθωρικό streetfighter της Suzuki ετοιμάζεται να κυλήσει τους τροχούς του στους δημόσιους δρόμους και το σίγουρο είναι ότι από όπου θα περάσει θα μαγνητίσει τα βλέμματα. Από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις, κάτι θα βρεις που θα σου τραβήξει την προσοχή. Ειδικά η ουρά με τα θηριώδη τριγωνικά τελικά και το επιβλητικό 200άρι (!) ελαστικό σε καθηλώνει για ώρα…
Φρένα/αναρτήσεις: Supersport καταβολών
Ο περιφερειακός εξοπλισμός έχει σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να μπορεί να διαχειριστεί την υψηλή ιπποδύναμη του κινητήρα. Φρένα και αναρτήσεις κινούνται στα πρότυπα των καθαρά sport κατασκευών, όπως άλλωστε και η όλη φιλοσοφία της μοτοσικλέτας. Το αλουμινένιο πλαίσιο προσφέρει, σύμφωνα με τη Suzuki, τον απαιτούμενο βαθμό ακαμψίας για γρήγορες βόλτες και συνεργάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι, αμορτισέρ με μοχλικό). Περνώντας στα φρένα, στον μπροστινό τροχό οι τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της Nissin “δαγκώνουν” πλευστούς δίσκους 310 χιλ. Αξίζει να σημειωθεί πως τα έμβολα μπροστά δεν έχουν όλα την ίδια διάμετρο, ώστε να κατανεμηθεί εξίσου η δύναμη φρεναρίσματος σε όλο το εύρος του τακακιού. Στον πίσω τροχό ενεργεί μονοέμβολη δαγκάνα και συνεργάζεται με δίσκο 260 χιλ.
Κινητήρας: Υψηλών επιδόσεων
Το B-King εξοπλίζεται με μία διαφορετική έκδοση του κινητήρα 1.340 κ.εκ. του νέου Hayabusa. Όπως αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, ενσωματώνει την ίδια προηγμένη τεχνολογία (σε ψεκασμό και υλικά κατασκευής) και το μόνο που δεν του λείπει είναι η δύναμη, ενώ ακόμα πιο αυξημένη αναμένεται η ροπή στις χαμηλομεσαίες. Όπως και το Hayabusa, τέλος, έτσι και το B-King εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση και δυνατότητα όμως δύο (και όχι τριών) διαφορετικών επιλογών.

 
 Suzuki Rome
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Suzuki Hayabusa
Suzuki SΙΧteen
Suzuki B-King
Suzuki RM-Z 450
Suzuki GSX 650F
Suzuki Intruder M 1800R2 / C 1800R