net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Uber-tourer!
Οδηγώντας
Μην βιαστείτε να κατακρίνετε τον υπότιτλο. Δεν μιλάμε για τη διασταύρωση των οδών, αλλά των… ειδών! Κανονικά, θα έπρεπε να φυλάξουμε αυτό το συμπέρασμα για το τέλος, αλλά μιας και ξεκινήσαμε ήδη ανορθόδοξα μιλώντας για τις εντυπώσεις κατά την οδήγηση, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να κρυβόμαστε! Το LT θα μπορούσε κάλλιστα να διεκδικήσει το βραβείο του καλύτερου sport tourer, αν δεν το εμπόδιζαν το βάρος, ο όγκος και η αεροδυναμική! Τρία στοιχεία, όμως, τα οποία εκμεταλλεύεται για να ανέβει επάξια στο βάθρο της κατηγορίας του. Η BMW πάντα έβγαζε εξαιρετικές μοτοσικλέτες σπορ τουρισμού. Ούτως ή άλλως, σε μια χώρα γνωστή για τους φιδίσιους αλπικούς δρόμους και τις μεγάλες Autobahn, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής της έχει γίνει πλέον ειδήμων στο να φτιάχνει μοτοσικλέτες που να τα κάνουν όλα και να τα κάνουν καλά. Οταν θα ανέβεις επάνω σε αυτή την BMW και θα νιώσεις τον τρόπο με τον οποίο η ανάρτηση του telelever αφήνει μία "σφιχτή" εντύπωση, τότε θα καταλάβεις ότι αυτή η μοτοσικλέτα διατηρεί τα χαρακτηριστικά της υπόλοιπης σειράς Κ. Μόλις η ταχύτητα ξεπεράσει εκείνη του… περπατήματος, τότε η μοτοσικλέτα δείχνει να κρύβει το βάρος της αρκετά καλά, υποβοηθούμενη και από τη ροπή του κινητήρα. Κακά τα ψέματα, το LT δεν είναι για καταστάσεις… πόλης. Οσο υπάρχει ροή στην κίνηση και μένετε πίσω από τα αυτοκίνητα, τότε όλα βαίνουν καλώς. Μόλις προσπαθήσετε να προσπεράσετε πατώντας στο αντίθετο, βλέπετε τους επερχόμενους λαμαρινολάτρες να πανικοβάλλονται και να σταματάνε, προσπαθώντας να καταλάβουν τι έγινε (φυσικά, κανείς τους δεν κάνει το τιμόνι του δεξιά μήπως και βρεθεί χώρος και για εσάς, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)! Η μόνη σας διέξοδος είναι οι λεωφορειολωρίδες, αλλά και πάλι, κάποτε θα πρέπει να ξαναμπείτε στο μποτιλιάρισμα! Μόλις τα πράγματα περάσουν στο άλλο άκρο του ταχύμετρου, το LT δείχνει να πρωταγωνιστεί στην ταινία "catch me if you can", η οποία διαδραματίζεται κυρίως στο επαρχιακό δίκτυο. Ακόμα και με συνεπιβάτη, το μεγάλο Κ παρέμεινε καρφωμένο στην πορεία του, ενώ δεν έδειχνε να επηρεάζεται από οποιεσδήποτε ανωμαλίες του οδοστρώματος! Στις στροφές γέρνει εύκολα χωρίς ίχνος ελαστικότητας από το πλαίσιο ή τις αναρτήσεις! Ναι, είναι αλήθεια, αυτή η μοτοσικλέτα έχει τη δυνατότητα να παίρνει στροφές που θα έκαναν ορισμένα sport-tourer να γουρλώσουν τα… φώτα τους! Δεν έχει σημασία με πόσα πηγαίνετε, απλά ρίξτε το βάρος σας σε μία μεριά και αφήστε το telelever να κάνει τη δουλειά του. Τα πράγματα καλυτερεύουν ακόμα περισσότερο στις ευθείες ή στις ανοιχτές καμπές, όπου το LT εμφανίζεται σταθερότερο και από… τραίνο, ακόμα και με δυνατούς πλευρικούς ανέμους. Η προστασία από τα φυσικά στοιχεία είναι παροιμιώδης, καθώς δεν θα βρεθεί άνθρωπος που να μην μπορεί να κρυφτεί πίσω από αυτή τη μοτοσικλέτα. Ανοίξτε το γκάζι και χρησιμοποιήστε τις 5 σχέσεις του μαλακού κιβωτίου από πολύ νωρίς, κρατώντας την τελευταία για όλο το υπόλοιπο στην κυριολεξία ταξίδι! Κάντε στον εαυτό σας ένα δώρο και ταξιδέψτε με το cruise control, ξεκλειδώνοντάς το με μία κίνηση του αριστερού σας αντίχειρα προς τα δεξιά και ενεργοποιώντας το "χαστουκίζοντας" το μπουτόν προς τα επάνω. Κινηθείτε, με τη μουσική τέρμα, αρκετά κοντά στα ηλίθια όρια ταχύτητας των ελληνικών δρόμων, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα φτάσετε αργότερα στο προορισμό σας. Θα το ευχαριστηθείτε όσο οτιδήποτε άλλο!

 
 BMW K 1200 LT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ