
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha NMAX 125 (2021-2024)
Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2025
BlueCore κινητήρας εναρμονισμένος με τις Ε5 + προδιαγραφές χωρίς να χάνει σε ισχύ.
Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνετο για να οδηγείς αδιάκοπα....
BlueCore κινητήρας εναρμονισμένος με τις Ε5 + προδιαγραφές χωρίς να χάνει σε ισχύ.
Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνετο για να οδηγείς αδιάκοπα....
895 κ.εκ., 105 ίπποι – ο ίδιος «πυρήνας» σε όλη την τετραετία.
Με 2 Riding Modes, TFT οθόνη και Traction Control....
Από Euro 5 σε Euro 5+: Κινητήρας, απόδοση και αναβαθμίσεις.
Κορυφαία ποιότητα κύλισης και καλή εργονομία....
2020 με Euro 4 – μεγάλη αναβάθμιση στον κινητήρα από το 2021 (Euro 5/HPE).
Βασικός εξοπλισμός με keyless, LCD οθόνη και full LED....
TFT οθόνη, φρένα ByBre και δικαναλο ABS στον βασικό εξοπλισμό.
Κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα....
Πλέον 4βάλβιδο και με καλύτερη απόκριση στο γκάζι
Με ABS και Traction Control για τη μέγιστη ασφάλεια...
Με επίπεδο πάτωμα και εργοστασιακό top-box 33 λίτρων
16άρης τροχός εμπρός – Μικρές οι διαφορές μεταξύ Ε5 και Ε5+...
Τεχνικά χαρακτηριστικά – εξοπλισμός
Οδηγική συμπεριφορά – Εργονομία ...
- Γνήσια scrambler αισθητική με σχάρα στον προβολέα και φυσούνες στα καλάμια
- Νέα σέλα φαρδύτερο τιμόνι και μεγαλύτερα μαρσπιέ ...
- Κινητήρας 124,5cc που αποδίδει 12,5 ίππους.
- Δυνατά φρένα με διπίστονη δαγκάνα της Nissin μπροστά. ...
Το SR4 εκπληρώνει τις προσδοκίες για ένα πρακτικό maxi scooter με premium χαρακτηριστικά και εξοπλισμό που δεν κοστίζει ακριβά και πλαισιώνει με τον κ...
H Voge R125, το πρώτο 125αρι της εταιρείας, ανοίγει την κατηγορία των γυμνών και στα διπλώματα Α1, με τη χαμηλή της κατανάλωση και την τιθασευμένη οδη...
Το Dominar 400 ανανεώθηκε σε καίρια σημεία και με νέο ανεστραμμένο πιρούνι, ισχυρότερο Euro 5 κινητήρα και δεύτερη οθόνη ενδείξεων επιβεβαιώνει πως εχ...
Η CFMOTO δεν επεκτείνει απλώς την γκάμα της, αλλά μπαίνει για τα καλά και στο παιχνίδι των sport naked, με το 800ΝΚ να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, έτ...
Ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία, σε μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα με εξαιρετικά δείγματα γραφής και πολλαπλές δυνατότητες σε άσφαλτο και χώμα, η οποία έχει...
Το νέο 450 SR δείχνει έτοιμο να βάλει τη δική του πινελιά στα μικρά supersport, θέλοντας να μάθουν όλοι ότι η CFMOTO μπορεί να αντιμετωπίσει στα ίσα τ...
Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς έρχεται το νέο BAJAJ Pulsar NS125 με πιο σπορ εμφάνιση και αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο....
Παιχνίδι για τους έμπειρους, σχολείο για τους νέους, το νέο Yamaha R7 προτάσσει τον σπορ χαρακτήρα του και φέρνει χωρίς κανένα κόμπλεξ το θρυλικό όνομ...
Το scooter-συνώνυμο της «dolce vita» λαμβάνει πνοή ανανέωσης για το 2023, για τις κορυφαίες εκφράσεις του, στην σειρά GTS. Για τους πλέον απαιτητικούς...
Ένα ικανότατο όπλο compact διαστάσεων, που δεν θα διστάσει να βουτηχτεί στην κίνηση της πόλης με την ίδια ευκολία που θα οργώσει χωμάτινα μονοπάτια, π...
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.