LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Test μεταχειρισμένου - Triumph Street Triple RS 765 (2017-2020)

Διαβάστηκε από 1.027 αναγνώστες (19/12/2025)
Το 2007 ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος γνώρισε για πρώτη φορά το όνομα Street Triple. Ήταν η αρχή μιας γκάμας μοντέλων που θα ξεχώριζαν τόσο στα μάτια, όσο και στις καρδιές των ανθρώπων με πάθος για τους

Το 2007 ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος γνώρισε για πρώτη φορά το όνομα Street Triple. Ήταν η αρχή μιας γκάμας μοντέλων που θα ξεχώριζαν τόσο στα μάτια, όσο και στις καρδιές των ανθρώπων με πάθος για τους δυο τροχούς.

Νέος κινητήρας από τα 675 στα 765κ.εκ και απόδοση 121 ίππων.
«Φουλ» στα ηλεκτρονικα με Traction Control και πέντε Ride modes.

Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και φρένα Brembo.
Μέση τιμή στις 8.900 ευρώ - κρατά υψηλή μεταπωλητική αξία.


mototriti Team

Νέος κινητήρας από τα 675 στα 765κ.εκ και απόδοση 121 ίππων.

Το 2007 ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος γνώρισε για πρώτη φορά το όνομα Street Triple. Ήταν η αρχή μιας γκάμας μοντέλων που θα ξεχώριζαν τόσο στα μάτια, όσο και στις καρδιές των ανθρώπων με πάθος για τους δυο τροχούς. Το όνομα Triple συνοδευόταν τότε από τον αριθμό 675, προερχόμενος από τον κινητήρα της Daytona 675, μιας και μοιραζόντουσαν την ίδια τρικύλινδρη «ψυχή». Δέκα χρόνια μετά, το 2017, το μοντέλο αυτό γνώρισε μια εντυπωσιακή ανανέωση που έδωσε νέες διαστάσεις στη σειρά των Street Triple. Για αρχή, είχαμε έναν ολοκληρωτικά νέο κινητήρα με αύξηση στον κυβισμό, από τα 675 στα 765κ εκ. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε πως το καινούριο τότε Street Triple 765 έβγαινε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, την S, την R και την RS. Κάθε μια από αυτές είχε διαφορετική ιπποδύναμη, με την έκδοση RS που μελετάμε εδώ, να έχει την υψηλότερη στους 121 ίππους στις 11.250 σ.α.λ. Επιπλέον, στον καινούριο κινητήρα του RS, θα βρίσκαμε και μονόδρομο συμπλέκτη με υποβοήθηση, για απότομα κατεβάσματα χωρίς να μπλοκάρει ο πίσω τροχός.

«Φουλ» στα ηλεκτρονικα με Traction Control και πέντε Ride modes.


Μέρος της ανανέωσης για το Triple ήταν και οι νέες ηλεκτρονικές λειτουργίες, οι οποίες ήταν διαφορετικές για κάθε μια από τις τρεις εκδόσεις που αναφέραμε παραπάνω, με την έκδοση RS να είναι η πιο «πλούσια». Η βασική διαφορά που θα «χτύπαγε» πρώτη στο μάτι του αναβάτη, ήταν η έγχρωμη οθόνη TFT πέντε ιντσών, μέσω της οποίας γινόταν και η περιήγηση στο μενού με τα πέντε διαφορετικά Ride modes: Rain, Road, Custom, Sport και Track rider mode. Προκειμένου να υπάρχουν τα διαφορετικά Ride modes φυσικά, είχε πραγματοποιηθεί  η μετάβαση από την κλασική ντίζα σε λειτουργία ride-by-wire. Επίσης, το 2017 ήταν η χρονιά πού είδαμε για πρώτη φορά τη λειτουργία του Traction Control στη σειρά των μοντέλων Triple, με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ενεργητικότητας, ανάλογα και με την επιλεγμένη λειτουγία οδήγησης. Το ανέβασμα των ταχυτήτων μπορούσε πλέον να γίνει χωρίς συμπλέκτη αφού είχε προστεθεί το Quickshifter, ενώ μια ακόμη - όχι τόσο πρακτική αλλά διασκεδαστική- λεπτομέρεια ήταν τα φλας που έσβηναν μόνα τους, μια λειτουργία που αν το επιθυμούσε ο αναβάτης μπορούσε να απενεργοποιήσει.

Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και φρένα Brembo.

Διαφορετικό ήταν φυσικά και το πακέτο περιφερειακών για κάθε μια από τις τρεις εκδόσεις της Triple 765 με τα πιο ακριβά στολίδια να ντύνουν την RS. Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με διάμετρο 41χιλ. ήταν ίδιο για και για την έκδοση R, με τη διαφορά να εντοπίζεται στο πίσω αμορτισέρ όπου στην RS θα έβρισκε κανείς τοποθετημένο ένα πλήρως ρυθμιζόμενο Ohlins STX40 piggyback, αντί για το  επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο Showa της έκδοσης R. Παρόμοια εικόνα και στο σύστημα πέδησης  με Brembo φρένα και στις δυο εκδόσεις, αποτελούμενα από τετραπίστονες δαγκάνες που πατάνε δίσκους των 310 χιλ εμπρός, Μ4.32 και Μ50 για την R και την RS αντίστοιχα. Στον πίσω τροχό θα βρίσκαμε το ίδιο ακριβώς σύνολο με δίσκο 220 χιλ και μονοπίστονη δαγκάνα. Να αναφέρουμε επίσης πως είχε προστεθεί και λειτουργία ABS με διαφορετική χαρτοράφηση ανάλογα με το επιλεγμένο Riding mode, καθώς και με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Μέση τιμή στις 8.900 ευρώ - κρατά υψηλή μεταπωλητική αξία.

Αυτή τη στιγμή, η έκδοση RS είναι αυτή που συναντάμε συχνότερα στην αγορά μεταχειρισμένων, για αυτό και επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ανάμεσα στις τρείς που είχαν παρουσιαστεί τότε. Η μέση τιμή κυμαίνεται στις 8.900 ευρώ, γεγονός που- αν αναλογιστει κανείς πως η τιμή πώλησης το 2017 ήταν περίπου στις 12.990 ευρώ- δείχνει πως κρατά την αξία της παρά τα νέα, ανανεωμένα μοντέλα που έχουν παρουσιαστεί από τότε. Παράλληλα, αυτό αναδεικνύει και το πόσο «ολοκληρωμένο» ήταν το σύνολο που είχε παρουσιάσει τότε η εταιρία, αφού παραμένει αξιόλογο και με βάση σημερινά κριτήρια σύγκρισης. Τα περισσότερα από τα μοντέλα που υπάρχουν διαθέσιμα αυτή τη στιγμή έχουν σχετικά μικρό αριθμό συνολικών χιλιομέτρων, ενώ η φροντίδα που δείχνουν οι ιδιοκτήτες μιας τέτοιας μοτοσικλέτας είναι εμφανής.