LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

(02/12/2025)
Ο CP2 της Yamaha δεν χρειάζεται πλέον συστάσεις. Όντας ένας από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της ιαπωνικής μάρκας, συνδυάζει την ευελιξία που του επιτρέπει να προσαρμόζεται σε πληθώρα κατηγοριών,
3 Φωτογραφίες »

Ο CP2 της Yamaha δεν χρειάζεται πλέον συστάσεις. Όντας ένας από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της ιαπωνικής μάρκας, συνδυάζει την ευελιξία που του επιτρέπει να προσαρμόζεται σε πληθώρα κατηγοριών, με την αξιοπιστία και την χαμηλή κατανάλωση.

Ο CP2 της Yamaha δεν χρειάζεται πλέον συστάσεις. Όντας ένας από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της ιαπωνικής μάρκας, συνδυάζει την ευελιξία που του επιτρέπει να προσαρμόζεται σε πληθώρα κατηγοριών, με την αξιοπιστία και την χαμηλή κατανάλωση. Δικύλινδρος εν σειρά στα 689cc, με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270°, πληροί πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές, διατηρώντας την ίδια απόδοση 73 ίππων στις 8.750σαλ με 68 Nm ροπής στις 6.500σαλ. Η λειτουργία του, που θυμίζει αυτή ενός V2 κινητήρα χάρη στον Crossplane στρόφαλο, είναι εξαιρετικά ομαλή και προσφέρει γραμμική απόδοση ισχύος, ενώ έρχεται και σε περιορισμένη για το Α2 δίπλωμα έκδοση. Αποκτά για πρώτη φορά Ride by Wire στην διαχείριση γκαζιού, ώστε να έχει 3 διαφορετικά Riding Modes (Street, Sport & Custom) και Traction Control ρυθμιζόμενο ως προς 2 επίπεδα με δυνατότητα απενεργοποίησης, όπως επίσης και το Cruise Control που όλοι περιμέναμε. Νέος είναι επίσης ο συμπλέκτης ολίσθησης και υποβοήθησης, που κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων ομαλές και αθόρυβες. Σε μικτές συνθήκες μετρήσαμε την κατανάλωσή του στα 5λ/100χλμ, ενώ στο ταξίδι θα κάψει 4,7λ/100χλμ, φέρνοντας την αυτονομία στα ικανοποιητικά 360-380 χιλιόμετρα, χάρη στο νέο 18λιτρο ρεζερβουάρ του. Στις καθημερινές σου μετακινήσεις λοιπόν περιορίζονται οι στάσεις για ανεφοδιασμό, ενώ οι τουριστικές του δυνατότητες, θα σε απαλλάξουν από περιττά άγχη στο ταξίδι.


Αποκτά για πρώτη φορά Ride by Wire στην διαχείριση γκαζιού, ώστε να έχει 3 διαφορετικά Riding Modes (Street, Sport & Custom) και Traction Control ρυθμιζόμενο ως προς 2 επίπεδα με δυνατότητα απενεργοποίησης, όπως επίσης και το Cruise Control που όλοι περιμέναμε.

Αποκτά για πρώτη φορά Ride by Wire στην διαχείριση γκαζιού, ώστε να έχει 3 διαφορετικά Riding Modes (Street, Sport & Custom) και Traction Control ρυθμιζόμενο ως προς 2 επίπεδα με δυνατότητα απενεργοποίησης, όπως επίσης και το Cruise Control που όλοι περιμέναμε.

 

Σελίδα 1Yamaha Tracer 7 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά