LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής

(02/12/2025)
Η σχεδιαστική ταυτότητα της σειράς Tracer έχει γίνει πλέον άμεσα αναγνωρίσιμη από γνώστες και μη. Από την μετάβαση της πρώτης στην δεύτερη γενιά, όπου το μοντέλο από Tracer 700 μετονομάστηκε σε Tracer
4 Φωτογραφίες »

Η σχεδιαστική ταυτότητα της σειράς Tracer έχει γίνει πλέον άμεσα αναγνωρίσιμη από γνώστες και μη. Από την μετάβαση της πρώτης στην δεύτερη γενιά, όπου το μοντέλο από Tracer 700 μετονομάστηκε σε Tracer 7, ήρθε πιο κοντά στον σχεδιασμό του μεγάλου του αδελφού με τον CP3 κινητήρα, αποκτώντας όμως μία ξεχωριστή και πιο φουτουριστική εικόνα.

Η σχεδιαστική ταυτότητα της σειράς Tracer έχει γίνει πλέον άμεσα αναγνωρίσιμη από γνώστες και μη. Από την μετάβαση της πρώτης στην δεύτερη γενιά, όπου το μοντέλο από Tracer 700 μετονομάστηκε σε Tracer 7, ήρθε πιο κοντά στον σχεδιασμό του μεγάλου του αδελφού με τον CP3 κινητήρα, αποκτώντας όμως μία ξεχωριστή και πιο φουτουριστική εικόνα. Η νέα γενιά διατηρεί την ίδια φιλοσοφία στο μούτρο, με δυο DRL-σχισμές και τα LED φωτιστικά σώματα από κάτω, όλα όμως είναι νέα, ενώ κανένα πλαστικό επάνω στο σώμα της μοτοσυκλέτας δεν έχει μείνει ίδιο. Η εμπρός όψη της είναι πιο επιθετική και μυώδης, χάρη στα "φουσκωμένα" πλαϊνά καλύμματα αλλά και το νέο ανεστραμμένο πιρούνι. Η περιποιημένη εικόνα των φλας που βρίσκονται ακριβώς κάτω από τις χούφτες, αναπαράγεται και από τους κομψούς νέους τροχούς spinforged και το ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι, που δίνουν στο μοντέλο την εμφάνιση μίας μεγαλεπίβολης sport touring μοτοσυκλέτας. Τα πλαστικά που διατρέχουν το ρεζερβουάρ και καταλήγουν κάτω από τη σέλα του αναβάτη τονίζουν την λεπτεπίλεπτη σιλουέτα του Tracer 7, ενώ και η ουρά του είναι εντελώς νέα, έχοντας μία πιο «μυτερή» κατάληξη, πιο μίνιμαλ φωτιστικό σώμα και ξεχωριστή πλέον σέλα συνεπιβάτη.


Τα πλαστικά που διατρέχουν το ρεζερβουάρ και καταλήγουν κάτω από τη σέλα του αναβάτη τονίζουν την λεπτεπίλεπτη σιλουέτα του Tracer 7, ενώ και η ουρά του είναι εντελώς νέα, έχοντας μία πιο «μυτερή» κατάληξη, πιο μίνιμαλ φωτιστικό σώμα και ξεχωριστή πλέον σέλα συνεπιβάτη.

Τα πλαστικά που διατρέχουν το ρεζερβουάρ και καταλήγουν κάτω από τη σέλα του αναβάτη τονίζουν την λεπτεπίλεπτη σιλουέτα του Tracer 7, ενώ και η ουρά του είναι εντελώς νέα, έχοντας μία πιο «μυτερή» κατάληξη, πιο μίνιμαλ φωτιστικό σώμα και ξεχωριστή πλέον σέλα συνεπιβάτη.


Η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή και η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι ανάλογη της ιαπωνικής φήμης, με τα καλώδια να είναι όλα τακτοποιημένα και καλά κρυμμένα κάτω από τα πλαστικά που "κουμπώνουν" χωρίς ατέλειες μεταξύ τους. Το όμορφο σύνολο αναδεικνύει και ο νέος χρωματικός συνδυασμός  Redline, με το κόκκινο χρώμα να "τυλίγει" τη μοτοσυκλέτα από την μία πλευρά της σέλας του αναβάτη προς το μούτρο και ύστερα την άλλη πλευρά, ενώ με τα κενά του και το μαύρο φόντο, σχηματίζεται στα πλαϊνά πλαστικά το όνομα: "Tracer 7". Φυσικά υπάρχει και ο ιδιαίτερα αγαπητός χρωματισμός Midnight Black, ενώ την premium αίσθηση της μοτοσυκλέτας εντείνουν και οι νέοι διακόπτες. 

Η νέα γενιά διατηρεί την ίδια φιλοσοφία στο μούτρο, με δυο DRL-σχισμές και τα LED φωτιστικά σώματα από κάτω, όλα όμως είναι νέα, ενώ κανένα πλαστικό επάνω στο σώμα της μοτοσυκλέτας δεν έχει μείνει ίδιο.

Η νέα γενιά διατηρεί την ίδια φιλοσοφία στο μούτρο, με δυο DRL-σχισμές και τα LED φωτιστικά σώματα από κάτω, όλα όμως είναι νέα, ενώ κανένα πλαστικό επάνω στο σώμα της μοτοσυκλέτας δεν έχει μείνει ίδιο.

 

Σελίδα 1Yamaha Tracer 7 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά