LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

(02/12/2025)
Από την πρώτη βόλτα με το Yamaha Tracer 7, θα καταλάβεις που οφείλεται η τεράστια εμπορική του επιτυχία. Είναι ένα μοντέλο που βάζει την πολυχρηστικότητα και την φιλικότητα προς τον αναβάτη σε πρώτο π
3 Φωτογραφίες »

Από την πρώτη βόλτα με το Yamaha Tracer 7, θα καταλάβεις που οφείλεται η τεράστια εμπορική του επιτυχία. Είναι ένα μοντέλο που βάζει την πολυχρηστικότητα και την φιλικότητα προς τον αναβάτη σε πρώτο πλάνο και ανταποκρίνεται άριστα στο «έργο» του commuting.

Από την πρώτη βόλτα με το Yamaha Tracer 7, θα καταλάβεις που οφείλεται η τεράστια εμπορική του επιτυχία. Είναι ένα μοντέλο που βάζει την πολυχρηστικότητα και την φιλικότητα προς τον αναβάτη σε πρώτο πλάνο και ανταποκρίνεται άριστα στο «έργο» του commuting. Μπορεί να κινηθεί σβέλτα χάρη στον ελαστικό του κινητήρα, που θα σου επιτρέψει να μην χρησιμοποιείς την 1η σχέση. Ακόμα και σε πολύ χαμηλές στροφές, ο ψεκασμός του είναι άριστος και η αμεσότητα του Ride by Wire, δίνει στον αναβάτη την αίσθηση ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο. Ο συμπλέκτης είναι πολύ μαλακός, ενώ παρά το γεγονός ότι το τιμόνι είναι ελαφρώς φαρδύτερο, δεν εμποδίζει διόλου στην διήθηση και το μεγάλο κόψιμό του συνδράμει τα μέγιστα στις κλειστές μανούβρες. Το βάρος του στα 203 κιλά γεμάτο (παρότι αυξημένο κατά 6 μονάδες), παραμένει χαμηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας και προσδίδει μία ανάλαφρη αίσθηση στην οδήγηση, αλλά και εύκολο χειρισμό όταν κατεβαίνεις από τη σέλα και το μετακινείς με τα χέρια. Αξίζει επίσης να αναφερθεί, πως η ορατότητα που προσφέρουν οι καθρέπτες είναι εξαιρετική και δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα.


Μπορεί να κινηθεί σβέλτα χάρη στον ελαστικό του κινητήρα, που θα σου επιτρέψει να μην χρησιμοποιείς την 1η σχέση. Ακόμα και σε πολύ χαμηλές στροφές, ο ψεκασμός του είναι άριστος και η αμεσότητα του Ride by Wire, δίνει στον αναβάτη την αίσθηση ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο.

Μπορεί να κινηθεί σβέλτα χάρη στον ελαστικό του κινητήρα, που θα σου επιτρέψει να μην χρησιμοποιείς την 1η σχέση. Ακόμα και σε πολύ χαμηλές στροφές, ο ψεκασμός του είναι άριστος και η αμεσότητα του Ride by Wire, δίνει στον αναβάτη την αίσθηση ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο.

Όταν ο λόγος έρχεται στο ταξίδι το Tracer 7, δεν διστάζει να ανέβει στο βήμα, αφού έρχεται πιο εξοπλισμένο από ποτέ, έτοιμο να σε πάει πιο μακριά. Στον αυτοκινητόδρομο κρατάει ταχύτητες 140-150χλμ/ω με χαρακτηριστική άνεση και χωρίς κραδασμούς, ενώ η θεωρητική τελική της 6ης ξεπερνάει τα 240χλμ/ω, ώστε να κρατάει χαμηλές στροφές. Η πραγματική του τελική μπορεί να ξεπεράσει τα 220χλμ/ω με προσπάθεια, στα οποία βέβαια εμφανίζει μία μικρή αστάθεια, κάτι αναμενόμενο λόγω της γεωμετρίας, της αεροδυναμικής και του βάρους του. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές και εκτός από τις απαραίτητες δόσεις αδρεναλίνης, θα σου προσφέρει και ασφάλεια στην προσπέραση, αφού το 60-120χλμ/ω με 4η ολοκληρώνεται σε 5,2 δευτερόλεπτα. Στις μετρήσεις μας το 0-100χλμ/ω ήρθε σε 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-50χλμ/ω σε μόλις 1,6. Με 380 χιλιόμετρα ταξιδιωτικής αυτονομίας, θα χρειαστείς πρώτα στάση για ξεμούδιασμα κι ύστερα για ανεφοδιασμό. Η ανεμοκάλυψή του, είναι ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας, θα βελτιωνόταν σημαντικά όμως με την προσθήκη 2 εκτροπέων αέρος.
Επειδή όπως δηλώνει και η Yamaha μιλάμε για ένα sport-touring μοντέλο, το Tracer 7 τα καταφέρνει αρκετά καλά και στο επαρχιακό «στροφιλίκι», με τις πιο σφιχτές αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο να ακούν τις εντολές του αναβάτη στις στροφές παρέχοντας πλήρη πληροφόρηση. Το αρχικό δάγκωμα των φρένων είναι αυτό που περιμένεις, με τις ακτινικές δαγκάνες να φέρνουν απτά αποτελέσματα στην βελτίωση της πέδησης, αφού μέχρι την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω το νέο Tracer 7 διένυσε 43,6 μέτρα, 0,6 λιγότερα σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το ABS δεν επεμβαίνει εκεί που δεν χρειάζεται, ενώ εάν ζεστάνεις αρκετά τα Michelin Road 6 GT, μπορείς να πλαγιάζεις με αυτοπεποίθηση από στροφή σε στροφή. Το TCS, όπως μας έχει συνηθίσει η Yamaha, είναι υποδειγματικό και προσφέρει συνεχή επιτάχυνση χωρίς απότομα κοψίματα, ούτε γλιστρήματα ακόμα και σε ολισθηρά οδοστρώματα. Με βελτιωμένες λοιπόν τουριστικές δυνατότητες, χαμηλή κατανάλωση και άκρως φιλική συμπεριφορά στην πόλη, έχει όλα τα φόντα για να μεσουρανήσει στην κατηγορία των μεσαίων Sport Touring.

Επειδή όπως δηλώνει και η Yamaha μιλάμε για ένα sport-touring μοντέλο, το Tracer 7 τα καταφέρνει αρκετά καλά και στο επαρχιακό «στροφιλίκι», με τις πιο σφιχτές αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο να ακούν τις εντολές του αναβάτη στις στροφές παρέχοντας πλήρη πληροφόρηση.

Επειδή όπως δηλώνει και η Yamaha μιλάμε για ένα sport-touring μοντέλο, το Tracer 7 τα καταφέρνει αρκετά καλά και στο επαρχιακό «στροφιλίκι», με τις πιο σφιχτές αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο να ακούν τις εντολές του αναβάτη στις στροφές παρέχοντας πλήρη πληροφόρηση.

 

Σελίδα 1Yamaha Tracer 7 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά