Κινητήρας

    Κινητήρας

    Δεν υπήρχε κανένας λόγος για αλλαγές στον τομέα του κινητήρα. Όπως και η βασική έκδοση έτσι και το World Raid εφοδιάζεται με το δικύλινδρο διαμάντι 689 κυβικών της Yamaha που ακούει στο όνομα CP2. Με τον crossplane στρόφαλο 270ο αποδίδει 72,5 ίππους, έχοντας ως πλεονεκτήματα  τη γραμμική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση, αφού η μέση τιμή κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα  6λτ/100χλμ. Ανασχεδιασμένο είναι μόνο το φιλτροκούτι, με νέες διόδους αέρα που εμποδίζουν την είσοδο σκόνης.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Η φιλική-γραμμική απόδοση και ο ακριβής τρόπος με τον οποίο μεταφέρονται οι εντολές σου από την γκαζιέρα, είναι και ο λόγοι που κανένα μοντέλο της Yamaha με αυτόν τον κινητήρα δεν εφοδιάζεται με ηλεκτρονικά βοηθήματα, riding modes κλπ. Το ίδιο ισχύει και για το World Raid, παρότι θα θέλαμε το κορυφαίο Tenere να εφοδιάζεται τουλάχιστον με traction control που πλέον είναι must για την κατηγορία. Αύξησε την ισχύ του Yamaha Tenere 700 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 
     
    Επιδόσεις  
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,9
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,4
    60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 4,7
    100 - 0 (μέτρα) 44,3
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,8
     

    Σελίδα 1Yamaha Tenere 700 World Raid - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ