• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το χαρακτηριστικό κόκκινο-άσπρο χρώμα της Yamaha R6 του 2006.

Yamaha R6 2006: Η στιγμή της μεταμόρφωσης

 

Πιο δυνατό από ποτέ και ένα από τα εντυπωσιακότερα μοντέλα supersport της εποχής του, το Yamaha R6 ήρθε με «ακονισμένα μαχαίρια» το 2006 και άλλαξε την ιστορία του ριζικά. Δείτε ένα μίνι αφιέρωμα.

Η Yamaha R6 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Πρόκειται για μία από τις πιο δυνατές και πιο αγαπητές supersport μοτοσυκλέτες όλων των εποχών, που αγαπήθηκε πολύ από αναβάτες με αυξημένες σπορ απαιτήσεις. Αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο: Από την πρώτη στιγμή, η R6 σχεδιάστηκε ως μια μοτοσυκλέτα με έντονο προσανατολισμό προς την πίστα, για να δώσει την μάχη που μαινόταν στην κατηγορία των supersport 600 κ.εκ.

Όταν η R6 πρωτοεμφανίστηκε το 1999, η Kawasaki και η Suzuki είχαν τις καλύτερες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία και η Yamaha ήθελε να το αλλάξει αυτό. Η πρώτη R6 ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής στην ιστορία,  με τετράχρονο κινητήρα 600 κυβικών που ξεπέρασε τους 100 ίππους σε στοκ μορφή.  Η γρήγορη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας και η σχεδιαστική έμπνευση από την R1 δημιούργησαν έντονες βάσεις επιτυχίας για την R6, η οποία έδωσε και την τελευταία φλόγα ανάφλεξης στην μάχη για την απόλυτη μάχη των 60 κυβικών. Kawasaki, Honda και Suzuki ακολούθησαν επάξια με νέες μοτοσυκλέτες και η ίδια η R6 ανανεωνόταν κατάλληλα μέσα σε αυτά τα χρόνια.

Ωστόσο το CBR600RR από την Honda, που παρουσιάστηκε το 2003, ήταν δυνατό πλήγμα για όλους τους αντίπαλους της. Η Honda έδειξε τις προθέσεις της να κυριαρχήσει στην πίστα, με ένα ξέφρενο 600άρι μοντέλο που εγκατέλειπε εμφατικά την «πολυχρηστικότητα» του προκατόχου CBR600F. Η Yamaha έδωσε την δική της, ισχυρή απάντηση, το 2006, με ένα ολοκαίνουργιο R6.

Η γενιά αυτή της μοτοσυκλέτας έμελλε να είναι «σημείο καμπής» στην ιστορία του μοντέλου. Αρχής γενομένης, από την εντελώς διαφορετική εμφάνιση της, η R6 ήταν πολύ πιο επιθετική, πιο «αγριεμένη» που ήταν εμπνευσμένη από την Formula 1. Το τελικό εξάτμισης, που ήταν μεγάλου μεγέθους και έβγαινε από το δεξί πλευρό, «μετακόμισε» στην κάτω δεξιά γωνία της R6, μια σχεδίαση που σήμερα τείνει να γίνει ο κανόνας για τις sport μοτοσυκλέτες.

Το πλαίσιο ήταν ολοκαίνουργιο, ενώ επίσης καινούργια ήταν και τα εμπρός φρένα, που απέκτησαν δίσκους 320 χιλιοστών (αντί 298 του προηγούμενου μοντέλου). Το R6 είχε χάσει 5 κιλά, ζυγίζοντας μόλις 162 άνευ υγρών, ενώ ο κινητήρας του ήταν ακόμα ισχυρότερος αγγίζοντας τους 125 ίππους.

Η γενιά αυτή του R6 συνέχισε να εξελίσσεται, ενώ στις ισχυρότερες της ενσαρκώσεις άγγιξε ακόμα και τους 135 (!) ίππους. Η μοτοσυκλέτα, για 10 ολόκληρα χρόνια, δεν άλλαξε σημαντικά σε στυλ και έτσι, η «R6 του σήμερα» έχει για πάρα πολλούς αναβάτες, την μορφή του μοντέλου του 2006.
Παράλληλα, η εξαιρετική οδηγική της συμπεριφορά και ιδιαίτερα, οι αγωνιστικές καταβολές της, την έκαναν πολύ επιτυχημένη στους αγωνιζόμενους και στους σκληροπυρηνικούς track day lovers. Το μοντέλο άλλαξε ριζικά, μόλις το 2017, αποδεικνύοντας την επιτυχία της σχεδίασης του 2006 σε βάθος χρόνου.



 

 

COOL NEWS - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ