LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Και δικύλινδρο μοτέρ φέρεται να εξελίσσει η Yamaha μετά την παρουσίαση του 3κύλινδρου MT-09.

Μαζεμένος σε διαστάσεις παρουσιάζεται ο κινητήρας ο οποίος λογικά θα έχει στρόφαλο 270 μοιρών, όπως το σημερινό TDM 900.

Σε πολύ αρχικό στάδιο εξέλιξης μοιάζει να είναι το νέο μοτέρ της ιαπωνικής εταιρίας.

Yamaha: Νέος εν σειρά δικύλινδρος (;)

Την ύπαρξη ενός νέου εν σειρά δικύλινδρου μοτέρ επιβεβαιώνουν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες, το οποίο εμφανίζεται δίπλα στο τρικύλινδρο μοτέρ του MT-09. Λέτε να δούμε και νέο TDM;

 
Μπορεί το ενδιαφέρον γύρω από τη Yamaha να είχε επικεντρωθεί τους τελευταίους μήνες γύρω από το τρικύλινδρο μέλλον της, ωστόσο, όλα δείχνουν ότι η ιαπωνική εταιρία έχει και άλλους άσσους κρυμμένους στα μανίκια της που περιλαμβάνουν λιγότερους κυλίνδρους! 

Την αποκάλυψη του συγκεκριμένου εν σειρά δικύλινδρου έκανε η ιαπωνική ιστοσελίδα autoby η οποία αναφέρει πως η λήψη των φωτογραφιών πραγματοποιήθηκε σε συνέδριο. Αν κρίνουμε από τη… M1 του Jorge Lorenzo που εμφανίζεται πίσω από τα μοτέρ πρόκειται για συνέδριο στελεχών της Yamaha.

Λόγω του  ευρυγώνιου φακού είναι δύσκολο να καταλάβουμε περισσότερα πράγματα για τον συγκεκριμένο κινητήρα αφού στη μία φωτογραφία η κεφαλή του εμφανίζεται μεγαλύτερη σε σχέση με του  MΤ-09 και στην άλλη σημαντικά πιο συμπαγής σε διαστάσεις. 

Σε αυτή τη δεύτερη φωτογραφία με τα δύο μοτέρ να εμφανίζονται δίπλα-δίπλα το μέγεθός του γίνεται πιο σωστά αντιληπτό με τους λαιμούς της εξάτμισης να εμφανίζονται, παράλληλα, ελαφρώς μεγαλύτεροι από εκείνους του 3κύλινδρου μοτέρ κάτι που μπορεί να σημαίνει και μεγαλύτερη χωρητικότητα για κάθε ένα από τους δύο κυλίνδρους. 

Οπότε μπροστά μας μπορεί να έχουμε ένα μοτέρ στα 600-800 κ.εκ. που μπορεί να τοποθετηθεί σχεδόν σε κάθε τύπο μοτοσικλέτας. Το μόνο εν σειρά δικύλινδρο-κοντά σε αυτά τα κυβικά-είναι φυσικά το αγέραστο TDM 900. Ίσως λοιπόν να έχουμε μπροστά μας το μοτέρ του αντικαταστάτη του ή εκείνο που θα αποτελέσει τη βάση για μια ολόκληρη σειρά μοτοσικλετών με παρόμοια all-round χαρακτηριστικά αλλά μικρότερους κυβισμούς. Όπως και να έχει τα νέα από τη Yamaha και τις μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτες της είναι μεγάλα.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Ρετρό μοτοσυκλέτες με την υψηλότερη ιπποδύναμη.

Italjet Dragster 459: Νέο μοντέλο με ημιαυτόματο κιβώτιο SmartShift και 46,9 ίππους

Benelli TRK 702X - Test

Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!

SYM JET14 EVO 125: Καίει 2,5λτ/100χλμ , έχει χώρο για full-face κράνος και κοστίζει 2.895 ευρώ!

Πώς να αποθηκεύσετε σωστά τη μοτοσυκλέτα τον χειμώνα χωρίς να πάθει ζημιές

Χρόνια πολλά σε όλους τους μοτοσυκλετιστές – Καλές γιορτές από το Moto Τρίτη

ΕΛΑΣ για τα μπλόκα: «Η διέλευση οχημάτων αυξάνει τον κίνδυνο σοβαρού τροχαίου»

Η BMW παρουσιάζει πατέντα για βίδες με το σήμα της μάρκας

Οι νέες κάμερες στους δρόμους της Αθήνας: Πού βρίσκονται και πώς ενημερώνονται οι οδηγοί μέσω εφαρμογών

«Έξυπνες» κάμερες AI στους δρόμους: Σαρώνουν τις παραβάσεις και αποκαλύπτουν τα πάντα

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ