Όλες οι διαφορές των δύο μοντέλων δημιουργούν δύο διαφορετικά, αλλά εξίσου ενδιαφέροντα σύνολα στην οδήγηση. Όπως είναι αναμενόμενο, το Crypton-X είναι έτοιμο για...μάχη ανά πάσα στιγμή. Ο ισχυρός κινητήρας του θα χαρίσει άμεσες επιταχύνσεις και επιδόσεις οι οποίες χαρακτηρίζονται ακόμη και εκρηκτικές, για παπί. Τα φρένα του μπορούν να σταματήσουν τάχιστα το μοντέλο από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ υποδειγματική είναι η ευελιξία και η στιβαρότητα του Crypton-X, ακόμα και υπό πίεση. Στα αντίποδα, το Supra-X της Honda παρουσιάζει έναν πιο χαλαρό χαρακτήρα, χωρίς να υστερεί στα καίρια σημεία. Είναι πολύ σταθερό, ευέλικτο και διαθέτει άφθονη ισχύ, όμως ο τρόπος απόδοσης του κινητήρα του είναι πιο ήπιος και όχι τόσο αθλητικός. Τα φρένα του αλλά και οι αναρτήσεις του θα κάνουν εξαιρετικά την δουλειά τους, χαρίζοντας μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης, σε σύγκριση με τα περιφερειακά του Crypton-X.
Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
το crypton x 135 το ειχα για 6 χρονια σερι απ τα πρωτα που κυκλοφορησαν το 08,για μοτερ δεν το λες παπισιο αφου ειναι δυνατο ειδικα ψηλα.στο ξεκινημα εχει λιγο θεμα το injection και το 15 αρι μπροστινο γραναζι δεν βολευει για ναμ ην φαινεται το κομπιασμα.οποτε του ζητουσα παντα ευκολα 120 κοντερ για πλακα!!τα φρενα ειναι παπισια οπως και η υπερβολικη χαλαρη αναρτηση μπρος πισω !!πεταμενα λεφτα η βελτιωση του παντως αφου δοκιμασα τα παντα ( oh lins , yoshimura ).καλυτερο απο το z 125 που ειχα ΣΥΝΟΛΙΚΑ !!η γιαμαχα ακομη μα ακομη να φερει τον αντικαταστατη του δυστυχως . .δεν τραβαει αλλο.προδιαγραφες σου λεει . .καλα. . απ την αλλη ωραια κινηση απο τη honda στεκεται με αξιωσεις στη κατηγορια , φρεσκο ωραιο,στο πνευμα της εποχης οικονομικο diskbrake πισω, κουκλακι αστικο.συμπεραμα ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως !1
Πάντως το yamaha που έχω οδηγήσει, μια χαρά παπί το βρίσκω...δεν το λες f1z, z125, dynamik κ.τ.λ. όμως αξιοπρεπέστατο είναι για τα δεδομένα του στην κατηγορία, για μέσα στην πόλη, κ.τ.λ. Περί ορέξεως βέβαια...
να επιβιωνουν απο τα (υπερτιμημενα) παπια