Όλες οι διαφορές των δύο μοντέλων δημιουργούν δύο διαφορετικά, αλλά εξίσου ενδιαφέροντα σύνολα στην οδήγηση. Όπως είναι αναμενόμενο, το Crypton-X είναι έτοιμο για...μάχη ανά πάσα στιγμή. Ο ισχυρός κινητήρας του θα χαρίσει άμεσες επιταχύνσεις και επιδόσεις οι οποίες χαρακτηρίζονται ακόμη και εκρηκτικές, για παπί. Τα φρένα του μπορούν να σταματήσουν τάχιστα το μοντέλο από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ υποδειγματική είναι η ευελιξία και η στιβαρότητα του Crypton-X, ακόμα και υπό πίεση. Στα αντίποδα, το Supra-X της Honda παρουσιάζει έναν πιο χαλαρό χαρακτήρα, χωρίς να υστερεί στα καίρια σημεία. Είναι πολύ σταθερό, ευέλικτο και διαθέτει άφθονη ισχύ, όμως ο τρόπος απόδοσης του κινητήρα του είναι πιο ήπιος και όχι τόσο αθλητικός. Τα φρένα του αλλά και οι αναρτήσεις του θα κάνουν εξαιρετικά την δουλειά τους, χαρίζοντας μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης, σε σύγκριση με τα περιφερειακά του Crypton-X.
Το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους πρέπει να αυξηθεί στα 150km/h;
Νέο SYM JOYMAX Z3i & Ζ300: Δύο εκδόσεις με 25 ή 26 άλογα και με χώρο για 2 κράνη στη σέλα
Stark Varg SM: Hλεκτρική supermoto με 80 ίππους αλλά 125άρι στα χαρτιά!
Triumph TF 250-C & TF 450-C: Νέα cross-country όπλα σε διαθεσιμότητα από τον Οκτώβριο
Royal Alloy JPS Series 2025: Νέο ρετρό scooter Limited edition με 26 άλογα
Παρουσίαση FrenKit Moto: Κιτ επισκευής δαγκάνας για BMW F650 GS
Συμβουλές για οικονομική και οικολογική οδήγηση
QJMotor SQ 200 Top-Box: Με 18 ίππους , ABS , Traction control και χώρο για 2 full face κράνη
Benelli BN125: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ και ανεστραμμένο πιρούνι
Βενζίνη E85 με 0,69 ευρώ το λίτρο: Τι είναι και γιατί κερδίζει έδαφος;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
το crypton x 135 το ειχα για 6 χρονια σερι απ τα πρωτα που κυκλοφορησαν το 08,για μοτερ δεν το λες παπισιο αφου ειναι δυνατο ειδικα ψηλα.στο ξεκινημα εχει λιγο θεμα το injection και το 15 αρι μπροστινο γραναζι δεν βολευει για ναμ ην φαινεται το κομπιασμα.οποτε του ζητουσα παντα ευκολα 120 κοντερ για πλακα!!τα φρενα ειναι παπισια οπως και η υπερβολικη χαλαρη αναρτηση μπρος πισω !!πεταμενα λεφτα η βελτιωση του παντως αφου δοκιμασα τα παντα ( oh lins , yoshimura ).καλυτερο απο το z 125 που ειχα ΣΥΝΟΛΙΚΑ !!η γιαμαχα ακομη μα ακομη να φερει τον αντικαταστατη του δυστυχως . .δεν τραβαει αλλο.προδιαγραφες σου λεει . .καλα. . απ την αλλη ωραια κινηση απο τη honda στεκεται με αξιωσεις στη κατηγορια , φρεσκο ωραιο,στο πνευμα της εποχης οικονομικο diskbrake πισω, κουκλακι αστικο.συμπεραμα ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως !1
Πάντως το yamaha που έχω οδηγήσει, μια χαρά παπί το βρίσκω...δεν το λες f1z, z125, dynamik κ.τ.λ. όμως αξιοπρεπέστατο είναι για τα δεδομένα του στην κατηγορία, για μέσα στην πόλη, κ.τ.λ. Περί ορέξεως βέβαια...
να επιβιωνουν απο τα (υπερτιμημενα) παπια