Οδηγώντας

    Οδηγώντας

    Με το πάτημα της μίζας του AC525X ο βαθύς ήχος του κινητήρα, και οι μπάσες νότες της εξάτμισης παραπέμπουν αμέσως, σε κλασσικές μοτοσυκλέτες που πρωταγωνίστησαν σε ταινίες της μεγάλης οθόνης. Με το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού, νιώθεις ότι γνωρίζεις τόσο καλά την μοτοσυκλέτα, λες και πρώτα την οδήγησες και μετά έκανες τα πρώτα σου βήματα. Η ελαστικότητα του κινητήρα επιτρέπει να κινηθείς ευέλικτα μέσα στην κίνηση, χωρίς απότομα ξεσπάσματα, κομπιάσματα και αστοχίες. Το κιβώτιο είναι καλά κουρδισμένο, με αποτέλεσμα οι αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται χωρίς κόπο.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Ο συμπλέκτης ολίσθησης είναι μαλακός και κάνει ομαλή την αλλαγή των σχέσεων του κιβωτίου, ενώ στα διπλά κατεβάσματα δεν αφήνει τον πίσω τροχό να μπλοκάρει όταν θέλεις να δουλέψεις τον κινητήρα στα κόκκινα. Μέσα στην πόλη η 3η σχέση θα σε βοηθήσει να ελιχθείς σβέλτα, ανάμεσα από τα αυτοκίνητα και να βλέπεις την κίνηση μόνο μέσα από τον καθρέπτη σου. Μιας και αναφερόμαστε στην κίνηση των αστικών δρόμων, τα φρένα αποδίδουν τα μέγιστα, με ακρίβεια, χωρίς αίσθηση δαγκώματος και με πολύ καλή απόκριση στον χειρισμό τους. Σε έκτακτες καταστάσεις το ABS επεκτείνει ελάχιστα μεν την επιβράδυνση, όμως φροντίζει ο αναβάτης να μην χάσει τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας. 
    Στις δοκιμές που κάναμε χρειάστηκε μόλις 40.2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από το 100 στο 0. Όταν βγήκαμε εκτός πόλης η μοτοσυκλέτα μας ταξίδεψε με 120-130 χιλιόμετρα την ώρα ξεκούραστα, ενώ στην διάρκεια των δοκιμών το ταχύμετρο έδειξε μέχρι και 170 χιλιόμετρα την ώρα, με κάποιους κραδασμούς, όμως ο κύριος αντίπαλος μας ήταν ο αέρας και τίποτα άλλο. Για το 0 - 100 χρειάστηκαν 5.8 δευτερόλεπτα και από τα 60 στα 120 χιλιόμετρα 5.7 δευτερόλεπτα ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα της Α2 κατηγορίας. Στην άσφαλτο λοιπόν η συμπεριφορά του AC525X είναι φιλική και ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε εντολή είτε κινείται εντός πόλης, είτε εκτός. Στις χωμάτινες διαδρομές μιας και μιλάμε για Scrambler, δεν θα σκαρφαλώσει σε απάτητες βουνοκορφές όπως είναι λογικό, αλλά θα προσπεράσει λακκούβες, εμπόδια και δύσβατους χωματόδρομους με μεγάλη ευκολία προσφέροντας δυνατές συγκινήσεις. Σε αυτό συμβάλουν οι αναρτήσεις του που συνεργάζονται πολύ καλά με το σύνολο της μοτοσυκλέτας όπως και η απόσταση των 160 mm που απέχει από το έδαφος και το χαμηλό της βάρος που δεν ξεπερνά τα 185 κιλά κάνοντας εύκολο τον χειρισμό της σε κάθε περίσταση.
     

    Σελίδα 1Voge AC525X – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.