• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένας από τους καλύτερους κινητήρες στην μεσαία κατηγορία έγινε ακόμα καλύτερος, με περισσότερα από 60 σημεία βελτίωσης.

    Κινητήρας: Βελτιωμένος στα σημεία

    Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός δικύλινδρος V 90 μοιρών με τα 645 κ.εκ., ωστόσο το «γνωστός» αφορά μόνο στα της εξωτερικής εμφάνισης, καθώς στο εσωτερικό του, έχουν σημειωθεί αλλαγές και βελτιώσεις σε περισσότερα από 60 σημεία! Επιγραμματικά αναφέρουμε τα νέα πιστόνια με ειδική αντιτριβική επίστρωση, το νέο εκκεντροφορό που οδηγεί τις βαλβίδες εξαγωγής, τους νέους εκχυτήρες στον ψεκασμό και τα νέα μπουζί νικελίου.

    Όλες οι αλλαγές που έκανε η Suzuki, αποσκοπούν όχι μόνο την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα, παρά την συμμόρφωση με τις Euro4 προδιαγραφές αλλά στο «φούσκωμα» της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες και στην μείωση των τριβών, για μικρότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Μετά το SV 650, το V-Strom 650 εξοπλίζεται με το σύστημα Low RPM Assist, το οποίο «τσιμπά» ελαφρά το γκάζι του κινητήρα όποτε χρησιμοποιεί κανείς τον συμπλέκτη ή όποτε οι στροφές πέσουν πολύ χαμηλά. Πολύ χρήσιμο στους αρχάριους αναβάτες για τις εκκινήσεις από στάση, καθώς και για όλους, όταν αλλάζουν σχέσεις ή κινούνται με πολύ μικρές ταχύτητες ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

    Επιπρόσθετα, το νέο V-Strom εκκινεί πιο εύκολα από ποτέ, καθώς χρειάζεται μόνο ένα πάτημα στη μίζα, η οποία γυρνάει αυτόματα μόνη της, μέχρι να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας. Το Traction Control είναι με την σειρά του μια νέα προσθήκη στο V-Strom 650. Έχει επιλογή για δύο επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί, με τον έλεγχο να γίνεται μέσω εύχρηστου διακόπτη στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Αύξησε την ισχύ του Suzuki V-Strom 650 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Γιαννης

      Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!

        13