Κάποια από αυτά προτάσσουν ως δυνατό τους όπλο την οικονομία και άλλα, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας. Υπάρχουν, όμως, και κάποια που βασίζονται απλά στις επιδόσεις τους, αλλά και στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά τους. Όλα, όμως, έχουν ένα κοινό: το γεγονός ότι αποτέλεσαν τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας τους για τον Αύγουστο του 2011 και βρέθηκαν περισσότερο από τους ανταγωνιστές τους στους ελληνικούς δρόμους, άσχετα με το ποιοι ήταν οι λόγοι, για τους οποίους επιλέχθηκαν.
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
278 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
22,2/7.250 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/5.750 |
|
Βάρος (κιλά) |
165 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
|
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
645 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
70/8.800 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6/6.400 |
|
Βάρος (κιλά) |
197 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
|
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
150 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,1/7.750 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,1/5.500 |
|
Βάρος (κιλά) |
172 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
249 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
33/11.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,2/8.200 |
|
Βάρος (κιλά) |
169 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
660 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
48/6.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/5.250 |
|
Βάρος (κιλά) |
192 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
223 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
19/8.300 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,8/6.500 |
|
Βάρος (κιλά) |
118 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Υ/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
1.340 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
|
Βάρος (κιλά) |
220 |
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ |
|
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
863 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
7,1/3.750 |
|
Βάρος (κιλά) |
251 |
EICMA 2025 - Italjet DRAGSTER 459 TWIN: Ο νέος δικύλινδρος πύραυλος
Ducati Panigale V4 R 2025: Η απόλυτη superbike της EICMA – Την είδαμε από κοντά στο Μιλάνο!
Ducati Multistrada V4 Rally 2026: Η ανανεωμένη ναυαρχίδα των ταξιδιών αποκαλύφθηκε στην EICMA
EICMA 2025 - Kymco People R Hybrid : Νέο υβριδικό scooter στη παραγωγή!
Eicma 2025: Ducati Hypermotard V2
Kymco Agility NX: H “Next Generation” άφιξη της Kymco στην EICMA 2025
EICMA 2025 - CFMOTO SR-RR V4 Prototype: Το πρώτο κινεζικό superbike των 210 ίππων
EICMA 2025 Ducati DesertX 2026: Νέος κινητήρας V2 890 cc και εξελιγμένη τεχνολογία
REPSOL λιπαντικό Smarter Full synthetic MA2 4L
Eicma 2025: Moto Morini Kanguro 300 & Rally
Kawasaki Z1100 & Z1100 SE 2026: Το νέο Supernaked των 136 ίππων στην EICMA
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.