Κάποια από αυτά προτάσσουν ως δυνατό τους όπλο την οικονομία και άλλα, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας. Υπάρχουν, όμως, και κάποια που βασίζονται απλά στις επιδόσεις τους, αλλά και στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά τους. Όλα, όμως, έχουν ένα κοινό: το γεγονός ότι αποτέλεσαν τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας τους για τον Αύγουστο του 2011 και βρέθηκαν περισσότερο από τους ανταγωνιστές τους στους ελληνικούς δρόμους, άσχετα με το ποιοι ήταν οι λόγοι, για τους οποίους επιλέχθηκαν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
278 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
22,2/7.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/5.750 |
Βάρος (κιλά) |
165 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
645 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
70/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6/6.400 |
Βάρος (κιλά) |
197 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
150 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,1/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,1/5.500 |
Βάρος (κιλά) |
172 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
249 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
33/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,2/8.200 |
Βάρος (κιλά) |
169 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
660 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
48/6.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/5.250 |
Βάρος (κιλά) |
192 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
223 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
19/8.300 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,8/6.500 |
Βάρος (κιλά) |
118 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
1.340 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Βάρος (κιλά) |
220 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
863 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
7,1/3.750 |
Βάρος (κιλά) |
251 |
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr