Κάποια από αυτά προτάσσουν ως δυνατό τους όπλο την οικονομία και άλλα, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας. Υπάρχουν, όμως, και κάποια που βασίζονται απλά στις επιδόσεις τους, αλλά και στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά τους. Όλα, όμως, έχουν ένα κοινό: το γεγονός ότι αποτέλεσαν τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας τους για τον Αύγουστο του 2011 και βρέθηκαν περισσότερο από τους ανταγωνιστές τους στους ελληνικούς δρόμους, άσχετα με το ποιοι ήταν οι λόγοι, για τους οποίους επιλέχθηκαν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
278 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
22,2/7.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/5.750 |
Βάρος (κιλά) |
165 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
645 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
70/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6/6.400 |
Βάρος (κιλά) |
197 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
150 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,1/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,1/5.500 |
Βάρος (κιλά) |
172 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
249 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
33/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,2/8.200 |
Βάρος (κιλά) |
169 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
660 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
48/6.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/5.250 |
Βάρος (κιλά) |
192 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
223 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
19/8.300 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,8/6.500 |
Βάρος (κιλά) |
118 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
1.340 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Βάρος (κιλά) |
220 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
863 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
7,1/3.750 |
Βάρος (κιλά) |
251 |
Οι παλιότερες είναι καλύτερες;
Είναι απαραίτητα τα riding modes ή ούτε που τα χρησιμοποιείς;
Test Scorpion-Exo R1 Evo II Air Carbon: Ελαφρύ & αθόρυβο, το απόλυτο sport κράνος της Scorpion
Νοίκιασε scooter από την Αθήνα και πήγαινε διακοπές χωρίς άγχος!
BMW R1100 Cafe Racer: Η κλασική εικόνα με μοντέρνα βάση
Ελαστικά Michelin Power Shift 120/70-17 & 160/60-15 για scooter
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγη;
Εσένα σε νοιάζει η χώρα κατασκευής ή η χώρα προέλευσης;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025