Σωστό στήσιμο και στροφές ή φουλ ιπποδύναμη και ευθεία;

Σωστό στήσιμο και στροφές ή φουλ ιπποδύναμη και ευθεία;

Η ευθεία θέλει γκάζια και οι στροφές θέλουνε χέρια
Στην ευθεία την δουλειά την κάνει κυρίως η μοτοσυκλέτα
Στις στροφές θέλεις σωστό στήσιμο και δεξιοτεχνία
Οι πιο ατρόμητοι θέλουν και τα δύο

Η ευθεία θέλει γκάζια και οι στροφές θέλουνε χέρια

Στα στέκια των μηχανόβιων, υπάρχουν οι ευθειάκηδες που γουστάρουν την ωμή επιτάχυνση στην ευθεία και αυτοί που τους αρέσει να μπαίνουν με πολλά στη στροφή και να γράφουν μεγάλες γωνίες κλίσεις. Είναι γεγονός πως οι στροφές θέλουν χέρια, αλλά και σωστό set up της μοτοσυκλέτας σε ανάρτηση φρένα και ελαστικά, ώστε να πατάει άψογα στο δρόμο. Υπάρχει όμως και μια μερίδα οδηγών που αρέσκεται στις επιταχύνσεις στις ευθείες, οι οποίες αποδεικνύουν την ωμή δύναμη της μοτοσυκλέτας. Και σίγουρα δεν απαιτεί την τεχνική που απαιτεί το γεγονός να κινηθεί κάποιος γρήγορα σε στροφές.

Στην ευθεία την δουλειά την κάνει κυρίως η μοτοσυκλέτα

Όσοι αρέσκονται να τρέχουν στις ευθείες γνωρίζουν πολύ καλά ότι κομβικό ρόλο παίζει η δύναμη της μοτοσυκλέτας και το βάρος και αμέσως μετά έρχεται η οδηγική ικανότητα του χειριστή. Ειδικότερα στις μέρες μας που τα νέα μοντέλα είναι φορτωμένα με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια, ο αναβάτης ανοίγει άφοβα το γκάζι. Σε αυτή τη περίπτωση επίσης αποτυπώνεται πλήρως και με τον καλύτερο τρόπο η δουλειά που έχει κάνει ο κατασκευαστής. Πέρα από τη δύναμη όμως ο οδηγός θα πρέπει το λιγότερο να έχει επέμβει και στο σύστημα πέδησης, ώστε να επιβραδύνει με ασφάλεια.

Στις στροφές θέλεις σωστό στήσιμο και δεξιοτεχνία

Όμως τα πράγματα στις στροφές είναι ελαφρώς πιο σύνθετα από ότι στις ευθείες. Το να κινηθεί μια μοτοσυκλέτα γρήγορα σε δρόμο με στροφές, πέρα από τη δύναμη του κινητήρα απαιτούνται δυο ακόμα πράγματα: Σωστό στήσιμο και δεξιοτεχνία από τη μεριά του οδηγού. Οι στροφές ξεχωρίζουν τα παιδιά από τους άντρες και για να πλασαριστεί γρήγορα μια μοτοσυκλέτα θέλει διαφορετικό στήσιμο ανάρτησης. Εκεί τον πρώτο λόγο τον έχει ο αναβάτης, καθώς είναι αυτός που πρέπει να φέρει τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα του και αυτό απαιτεί πολλά χιλιόμετρα και εκτεταμένες δοκιμές.

Οι πιο ατρόμητοι θέλουν και τα δύο

Για το τέλος αφήσαμε την κατηγορία που περιλαμβάνει τους αναβάτες που τα θέλουν όλα. Αρέσκονται να έχουν αρκετή ιπποδύναμη για γκάζια στην ευθεία, αλλά ταυτόχρονα η μοτοσυκλέτα τους να διαθέτει σοβαρό στήσιμο ώστε να μπορεί να στρίβει. Όταν όμως αναφερόμαστε συνδυαστικά αυτό μεταφράζεται σε ακριβές μοτοσυκλέτες συγκεκριμένων κατηγοριών ή περισσότερα  έξοδα μέσω της βελτίωσης, ειδικά σε αυτούς τους τομείς. 

Εσείς τι προτιμάτε; Ευθεία ή στροφή ή και τα δυο; Πηγαίνετε τάπα στην ευθεία και στις στροφές σφυρίζετε αδιάφορα; Μήπως στις ευθείες χασμουριέστε και στις στροφές του πίνετε το αίμα; 
 

MOTOTREND
KABRANIS