Suzuki GSX-S 1000GX: Sport crossover με δύναμη όσο ένα superbike!
|
Sport DNA με επιδόσεις 0-100 σε 3,67 δευτερόλεπτα
Εντυπωσιακή σχεδίαση και ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa
Τετρακύλινδρος κινητήρας με 152 ίππους με συμπλέκτη SCAS
Φρενάρισμα 100-0 στα 45 μέτρα με δαγκάνες Brembo
mototriti Team
SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!
Sport DNA με επιδόσεις 0-100 σε 3,67 δευτερόλεπτα
Η Suzuki GSX-S 1000GX αποτελεί τη νέα πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας στην κατηγορία των sport touring μοτοσυκλετών με crossover χαρακτήρα. Σχεδιασμένη με βάση την GSX-S 1000GT και ενισχυμένη με touring στοιχεία, συνδυάζει την υψηλή απόδοση ενός superbike με την άνεση ενός modern adventure, χωρίς να χάνει σε σχεδιαστική ταυτότητα. Με τιμή 16.995 ευρώ, φιλοδοξεί να ταράξει τα νερά απέναντι σε ευρωπαϊκούς αντιπάλους, προσφέροντας κάτι ξεχωριστό: Επιδόσεις, άνεση και τεχνολογία σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Στις μετρήσεις επιδόσεων είδαμε ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα φέρνει σε 1,55, τα 0-100 σε 3,67 δευτερόλεπτα, τα 0-160 σε 6,55 δευτερόλεπτα, τα 0-200 10,2 δευτερόλεπτα, τα 60-120 με 4η σχέση στο κιβώτιο σε 4,65 δευτερόλεπτα, τα 60-160 σε 4,34 δευτερόλεπτα. Η σέλα είναι φιλική με ύψος 845 χλστ. και καλή εργονομία, ενώ το τρίγωνο χεριών-ποδιών-κορμού εξασφαλίζει φυσική θέση οδήγησης για πολύωρα ταξίδια. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε τρία σημεία, οι χούφτες είναι στάνταρ και η συνολική σχεδίαση με ενσωματωμένες χειρολαβές και σχάρα δείχνει τις touring προθέσεις της GX. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, ακόμη και σε καθημερινή χρήση, ενώ το μεγάλο κόψιμο τιμονιού διευκολύνει τις επιτόπιες μανούβρες. Ταυτόχρονα, το φαρδύ ρεζερβουάρ των 19 λίτρων επιτρέπει άνετη στήριξη του σώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Εντυπωσιακή σχεδίαση και ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa
Ο σχεδιασμός της GSX-S 1000GX τραβά τα βλέμματα με κάθε λεπτομέρεια. Το εμπρός μέρος με τα έντονα φώτα LED, τους αεραγωγούς και το ανεστραμμένο χρυσό πιρούνι, δημιουργεί μια φουτουριστική εικόνα, χωρίς να χάνει τη δυναμική του χαρακτήρα. Πίσω, η τρίγωνη LED συστοιχία φώτων και το χαμηλό τελείωμα ολοκληρώνουν την κομψή εικόνα, που ισορροπεί ανάμεσα σε sport και touring. Ανεβαίνοντας στη σέλα, εντυπωσιάζει η 6,5 ιντσών TFT έγχρωμη οθόνη, η οποία προσφέρει πλούσια πληροφόρηση, εύχρηστο μενού και δυνατότητα επιλογής 3 riding modes (SDMS A, B, C). Το αναλογικό ψηφιακό στοιχείο του ταχύμετρου δίνει ξεχωριστό χαρακτήρα, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει cruise control, STC traction control με 7 επίπεδα ρύθμισης, πλήρες σύστημα φωτισμού LED, και προεγκατάσταση για πλαϊνές βαλίτσες. Επίσης, οι ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa διαθέτουν 4 mode μπροστά και 4 επιλογές ρύθμισης προφόρτισης πίσω, καλύπτοντας κάθε οδηγική ανάγκη.
Τετρακύλινδρος κινητήρας με 152 ίππους με συμπλέκτη SCAS
Στην καρδιά της GX χτυπά ένας τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 999 κυβικών, προερχόμενος από τη σειρά GSX-R. Η ισχύς των 152 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. και η ροπή των 106 Nm στις 9.250 σ.α.λ. μεταφράζονται σε γρήγορες επιταχύνσεις και ζωηρό ανεβάσμα στροφών. Το Quickshifter διπλής κατεύθυνσης προσφέρει βελούδινες αλλαγές, ο συμπλέκτης SCAS ενισχύει τη χρηστικότητα στην πόλη, ενώ το 6άρι κιβώτιο συνδυάζει σπορ αίσθηση και άνεση. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,3 λτ./100 χλμ. σε μικτό κύκλο και στα 6,6 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι, διατηρώντας τον κινητήρα οικονομικό παρά την υψηλή ισχύ. Ο ήχος του κινητήρα είναι χαρακτηριστικός και γεμάτος ένταση, με το σύστημα εξαγωγής 4-2-1 να θυμίζει rock κονσέρτο στους ψηλούς ρυθμούς περιστροφής.
Φρενάρισμα 100-0 στα 45 μέτρα με δαγκάνες Brembo
Το πλαίσιο της GSX-S 1000GX είναι αλουμινένιο περιμετρικό, με ξεχωριστό υποπλαίσιο, προσφέροντας εξαιρετική ακαμψία και σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Το βάρος των 232 κιλών πλήρες υγρών δεν γίνεται αισθητό, χάρη στην καλή κατανομή και την ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Οι αναρτήσεις Showa EERA (ημιενεργητικές) επιτρέπουν γρήγορες αλλαγές ρυθμίσεων μέσω της οθόνης, ενώ ανταποκρίνονται εξαιρετικά σε ταξιδιωτικό αλλά και σπορ ρυθμό. Το σύστημα φρένων είναι πλήρες: Μπροστά ακτινικές τετραπίστονες Brembo με δίσκους 310 χλστ., πίσω μονοπίστονη της Nissin και ABS. Η μέτρηση φρεναρίσματος 100–0 στα 45 μέτρα αποδεικνύει την αποδοτικότητα του συστήματος. Οι τροχοί 17 ιντσών συνδυάζονται με ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2, σε διαστάσεις 120/70 εμπρός και 190/50 πίσω, προσφέροντας σταθερότητα και καλό κράτημα.