SYM ADXTG 400: Με Hyper-VVS, 35 ίππους και ανάρτηση Multilink

SYM ADXTG 400
3 Φωτογραφίες »

SYM ADXTG 400

Μονοκύλινδρος κινητήρας με Hyper-VVS και 35 ίππους
Πίσω ανάρτηση Multilink , ABS και Traction Control
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων και 32 λίτρα αποθηκευτικού χώρου
Επιβλητικός σχεδιασμός και τιμή 7.195 ευρώ

mototriti Team

Μονοκύλινδρος κινητήρας με Hyper-VVS και 35 ίππους

Το νέο SYM ADXTG 400 εξοπλίζεται με έναν ολοκαίνουργιο μονοκύλινδρο, τετράχρονο, υγρόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 35 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 37,2 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ.. Η τεχνολογία Hyper-VVS (Variable Valve System) μεταβάλλει ηλεκτρονικά τον χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής, βελτιώνοντας τη ροπή στις χαμηλές στροφές και την ισχύ στις υψηλές. Έτσι, η απόδοση παραμένει γραμμική και γεμάτη σε όλο το φάσμα λειτουργίας, με το 90% της ροπής διαθέσιμο ήδη από τις 4.500 σ.α.λ. Η ύπαρξη δύο αντικραδασμικών αξόνων μειώνει αισθητά τους κραδασμούς, προσφέροντας ομαλή λειτουργία και άνεση στις μεγάλες αποστάσεις. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού KEIHIN τελευταίας γενιάς συμβάλλει στη βελτιστοποίηση κατανάλωσης και εκπομπών, ενώ η διπλή αντλία λαδιού εξασφαλίζει συνεχή λίπανση σε απαιτητικές συνθήκες off-road. Ο υγρός πολύδισκος φυγοκεντρικός συμπλέκτης συνεργάζεται με CVT μετάδοση και τελική μετάδοση με αλυσίδα, δίνοντας πιο ανθεκτική και άμεση απόκριση στις εκτός δρόμου διαδρομές.
 

Πίσω ανάρτηση Multilink , ABS και Traction Control

Η SYM ανέπτυξε το ADXTG 400 με γνώμονα την απόλυτη ισορροπία, πετυχαίνοντας κατανομή βάρους 50:50. Το νέο πλαίσιο βασίστηκε στη φιλοσοφία του Maxsym TL, με αυξημένη ακαμψία και μειωμένο βάρος χάρη στη χρήση προηγμένης ανάλυσης CAE. Το αλουμινένιο ψαλίδι, 20% μακρύτερο αλλά μόλις 7 κιλά, συνεργάζεται με την προηγμένη Multilink πίσω ανάρτηση, προσφέροντας σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και απορρόφηση των ανωμαλιών στο χώμα. Μπροστά, το scooter διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 mm και διαδρομής 140 mm, που ενισχύει την ακρίβεια στον χειρισμό. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκο 275 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα εμπρός και δίσκο 233 mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το σύστημα ABS Bosch 10.3MB διαθέτει επιλογή Off-Road mode, με περιορισμένη παρέμβαση μπροστά και δυνατότητα απενεργοποίησης πίσω. Μαζί με το traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί, το ADXTG δείχνει ξεκάθαρα τον adventure χαρακτήρα του.
 

Ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων και 32 λίτρα αποθηκευτικού χώρου

Η εργονομία παίζει καθοριστικό ρόλο στο ADXTG 400. Το τιμόνι αλουμινίου μεταβλητής διατομής ρυθμίζεται σε ύψος και απόσταση, επιτρέποντας εξατομίκευση ανάλογα με το σωματότυπο και τον τρόπο οδήγησης. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις, προσφέροντας είτε καλύτερη κάλυψη στον αυτοκινητόδρομο είτε περισσότερη ορατότητα και ροή αέρα σε χωμάτινες διαδρομές. Σε συνδυασμό με τις προστατευτικές χούφτες, ο αναβάτης απολαμβάνει μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση. Παρά τον adventure προσανατολισμό του, το μοντέλο προσφέρει και καθημερινή πρακτικότητα. Κάτω από τη σέλα βρίσκονται 32 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, επαρκή για εξοπλισμό, σακίδιο ή ακόμη και κράνος, με εσωτερικό φωτισμό για χρήση τη νύχτα. Η έγχρωμη οθόνη LCD υψηλής ευκρίνειας παρέχει πλούσιες πληροφορίες με αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας, ενώ η θύρα USB QC3.0 εξασφαλίζει φόρτιση smartphone ή GPS. Στον τομέα της τεχνολογίας, ξεχωρίζει το νέο Smart-Key σύστημα, που επιτρέπει keyless λειτουργία, αυτόματο ξεκλείδωμα τιμονιού και τηλεχειριστήριο για το άνοιγμα της σέλας. Πρόκειται για μια καινοτομία που φέρνει premium αέρα στην κατηγορία.
 

Επιβλητικός σχεδιασμός και τιμή 7.195 ευρώ

Η σχεδίαση του SYM ADXTG 400 αντλεί έμπνευση από τον προϊστορικό Smilodon, τον γνωστό μαχαιρόδοντα τίγρη. Το «πρόσωπο του τίγρη» με τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν κυνόδοντες, σε συνδυασμό με το χαρακτηριστικό πίσω φως σε σχήμα Μ, χαρίζουν επιβλητική εικόνα. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τη βαριά προστατευτική ποδιά και το μυώδες σώμα, που συνδυάζει αισθητική και λειτουργικότητα. Η διπλή σέλα εξασφαλίζει άνεση για οδηγό και συνεπιβάτη σε μεγάλες αποστάσεις, ενώ η συνολική εργονομία διευκολύνει τόσο την αστική μετακίνηση όσο και τα μακρινά ταξίδια. Το ADXTG 400 απευθύνεται σε αναβάτες που αναζητούν ένα γνήσιο adventure scooter με δυνατότητες πέρα από την πόλη, χωρίς να θυσιάζουν άνεση, εξοπλισμό και πρακτικότητα. Η τιμή του στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στις 7.195 ευρώ (χωρίς μεταφορικά και έξοδα πινακίδας), τοποθετώντας το στην premium κατηγορία των adventure scooters.
 

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Yamaha
MOTOTREND