LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ξεχωριστή σέλα για τον συνεπιβάτη του MT-07 ο οποίος κάθεται λιγότερο άνετα σε σχέση με το MT-09.

Ενιαία επίπεδη σέλα για το MT-09 με ελαφρώς πιο ποιοτικό αφρώδες.

'Ανεση/εργονομία

Η σέλα είναι αρκετά χαμηλή στα 805 χιλιοστά στο 07, και ο υποφαινόμενος, με ύψος 1.70, πατάει κάτω όλο το πέλμα του ενός ποδιού. Από κοντά στη φιλικότητα στα χαμηλά αναστήματα και το 09, με ύψος σέλας 815 χλστ. Η αίσθηση στις στατικές μετακινήσεις είναι ελαφριά και για τις 2 μοτοσικλέτες που ζυγίζουν αντίστοιχα 179 (07) και 188 (09) κιλά κενές -βάρος για τα μοντέλα δίχως το ABS, όπως είχαμε και στη δοκιμή μας. Με μια ματιά; Προσιτές και ελαφριές και οι 2, με μικρό προβάδισμα για το δικύλινδρο 07. '


'Ανετη η στάση και στις 2 μοτοσικλέτες, όμως πιο άνετη για μεγαλόσωμους αναβάτες το 09, καθώς οι γωνίες των μελών του αναβάτη είναι πιο χαλαρές. Μεγάλη η διαφορά στο τιμόνι, καθώς το τιμόνι του 07 είναι στενό, ενώ του 09 φαρδύ. Η γνώμη μας; Ένα ελαφρώς φαρδύτερο τιμόνι στο 07 θα έδινε ακόμα καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη. Παρόλα αυτά, το κόψιμο του τιμονιού και στις 2 μοτοσικλέτες είναι πολύ καλό, και δίνει πόντους στην αστική ευελιξία. 

Τόσο το 07, όσο και το 09 έχουν το νέο έξυπνο κουμπί Start/Stop που κάνει 2 δουλειές, καθώς τραβώντας το προς τα κάτω παίζει και το ρόλο της μίζας. Οι διακόπτες δεν είναι το απαύγασμα της αισθητικής, ενώ τα όργανα είναι ευανάγνωστα και διαθέτουν μέσα στα άλλα δείκτη ταχύτητας κιβωτίου, δυο δείκτες κατανάλωσης, και πανέξυπνες χρηστικές λεπτομέρειες. Λεπτομέρειες όπως το γεγονός πως με 2 κουμπιά μπορείς να προχωράς τόσο εμπρός, όσο και πίσω στις ενδείξεις, αλλά και μια λειτουργία χάρη στην οποία μπορείς να δεις την ώρα πιέζοντας το κουμπί, ακόμα κι όταν η μοτοσικλέτα είναι σβηστή, δίχως να υπάρχει κλειδί στο διακόπτη! 

Οι καθρέπτες τώρα είναι ίδιοι και για τα 2 μοντέλα, μικροί και ευπαρουσίαστοι, προσφέροντας καλή ορατότητα, όμως χάρη στο στενό τιμόνι του 07 το μισό μέρος του ειδώλου καλύπτουν οι ώμοι του αναβάτη -κάτι που δεν συμβαίνει στο 09 με το φαρδύτερο τιμόνι. Τα φώτα το βράδυ είναι αρκετά καλά για χαμηλές ταχύτητες, όμως υπολείπονται αν θελήσεις να κινηθείς γρήγορα. 

Και περνάμε και στη σέλα, που στο 07 είναι για αθλητικούς τύπους. Το μερίδιο του αναβάτη διαθέτει ισχνό υλικό, και σε μεγάλες βόλτες θα κατεβείτε ελαφρώς πιασμένοι. Η σέλα του 09 είναι πιο άνετη, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη. Σημειώστε πως σε κανένα από τα 2 ΜΤ δεν υπάρχουν χειρολαβές για το συνεπιβάτη. Κάτω από τη σέλα που ανοίγει, χωράνε μόνο λίγα χαρτιά, και στα 2 μοντέλα.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ