• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διασκεδαστικές και οι δύο μοτοσικλέτες στο δρόμο, η καθεμία προσφέροντας τα δικά της χαρακτηριστικά.

Στον απόλυτο χούλιγκαν μπορεί να μετατραπεί πανεύκολα το MT-09 εφόσον το επιθυμείτε.

Οδηγώντας

Όταν είχαμε οδηγήσει για πρώτη φορά το 07 είχαμε διαπιστώσει -και γράψει στο τεστ- πως το φοβερό με αυτή τη μοτοσικλέτα ήταν το πόσο ισορροπημένη είναι σε όλους τους τομείς, καθώς τίποτα δεν σε ενοχλεί -πέρα από το μαλακό πίσω αμορτισέρ σε γρήγορη οδήγηση. Το γκάζι γραμμικό, ο ψεκασμός αλάνθαστος, η ευελιξία της μοτοσικλέτας παραδειγματική, όπως και η εμπιστοσύνη που εμπνέει στον αναβάτη. Κράτημα, πάνω από τα συνηθισμένα -ειδικά αν αναλογιστείς τις low budget αναρτήσεις. 

Τα φρένα, παρά την έλλειψη ABS στην έκδοση που είχαμε, έχουν άριστη αίσθηση (ειδικά το μπροστινό -που έχει μεγαλύτερη σημασία όμως-, όχι τόσο το πίσω). Ανοίγεις το γκάζι, και το 07 τινάζεται μπροστά, όσο σβέλτα χρειάζεται για να ανάψουν τα αίματα. Κι αν ανάψουν, όχι μόνο δε σβήνουν, αλλά ο αναβάτης ανακαλύπτει πως το 07 είναι πραγματικά απολαυστικό παντού, γεμίζοντας καθημερινά τον αναβάτη του με ευχάριστες οδηγικές εμπειρίες/αναμνήσεις! 

Απέναντι στο διασκεδαστικό, αλλά ισορροπημένο 07, το 09 αποδεικνύεται πολύ πιο άγριο, σε βαθμό που να τρομάζει τους αρχάριους που θα κάνουν το λάθος να ανοίξουν το γκάζι δίχως τον ανάλογο σεβασμό. Ειδικά στον χάρτη Α, το 09 θυμίζει ταύρο σε υαλοπωλείο όταν ο αναβάτης επιταχύνει δυνατά, ορμώντας σα βέλος μπροστά, πλαγιολισθαίνοντας και σουζάροντας στις πρώτες 3 ταχύτητες. Ναι, σηκώνεται ακόμα και με 4η στον πίσω τροχό -όμως, τι έκπληξη, στις κατάλληλες συνθήκες αυτό μπορεί να το κάνει και το 07! 

Εν κατακλείδι, και οι 2 μοτοσικλέτες θέτουν νέα δεδομένα επιδόσεων και διασκέδασης στην κατηγορία των οικονομικών γυμνών μοντέλων, με σαφώς διαφορετικούς χαρακτήρες. Ισορροπία για το 07, λύσσα κακιά για το 09. 'Ανεση πρωτίστως για το 07, αλλά και ταχύτατη μετακίνηση όταν οδηγείς με ροή, sport χαρακτήρας και πιο δεμένη συμπεριφορά για το πιο premium σε στήσιμο 09. Πιο οικονομικό σε μέση κατανάλωση το 07, με 5,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, αντί για τα 6 του 09, διαφορά που μεγαλώνει ακόμα περισσότερο υπέρ του 07 όταν οδηγείτε είτε αργά (το 07 γίνεται αρκετά πιο οικονομικό, ενώ το 09 όχι), αλλά και όταν οδηγείτε γρήγορα (το 07 δεν ανεβάζει κατανάλωση όπως το 09). 

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ