• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σχεδόν όμοιες οι εξατμίσεις των 2 ΜΤ, καλύτερης ποιότητας του 09

Απίθανη απόδοση από τον κινητήρα του ΜΤ-07, με 75 άλογα

Λυσσασμένες επιταχύνσεις από το μοτέρ τουΜΤ-09, με 115 άλογα

Κινητήρας

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του 07 έχει χωρητικότητα 689 κ.εκ., διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, και ένα ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα. Παράγει 74,8  ίππους στις 9.000 σ.α.λ., με ροπή 6,9 Kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Δεν διαθέτει ούτε χάρτες ανάφλεξης, ούτε ride by wire, αλλά αυτό δεν είναι κακό, γιατί ο συγκεκριμένος χάρτης που έχει επιλεγεί είναι άριστος, η απόκριση του γκαζιού ακριβώς αυτή που θέλεις, και το άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστό δεν κάνει τη μοτοσικλέτα να τινάζεται μπροστά. Σε κάνει να απορείς λοιπόν. Χρειάζεσαι πράγματι χάρτες και ηλεκτρόγκαζα, αν ένα συμβατικό σύστημα δουλεύει πολύ καλύτερα; Μάλλον όχι. Εκείνο που θα θέλαμε θα ήταν ένας μονόδρομος συμπλέκτης, γιατί τώρα στα κατεβάσματα θέλει λίγη προσοχή για να ελέγξεις το γλίστρημα και ταυτόχρονα να μη σου σβήσει το μοτέρ. 

Από την άλλη μεριά, οι 3 κύλινδροι του 09, με χωρητικότητας 847κ.εκ., αποδίδουν 115 ίππους στις 10.000 σ.α.λ., με ροπή 8,9 Kgm στις 8.500 σ.α.λ. ενώ οι κύλινδροι έχουν offset τοποθέτηση -η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής της Yamaha που διαθέτει ανάλογο design. Βλέπουμε δηλαδή μια μεγάλη διαφορά σε ιπποδύναμη και ροπή, που φτάνει τους 40 ίππους και τα 2 κιλά ροπής, οπότε αν είστε εραστής των επιδόσεων, το 09 είναι αυτό που θα ανοίξει πιο εύκολα τους κρουνούς της αδρεναλίνης σε κάθε περίσταση. Ντίζα γκαζιού δεν υπάρχει, αφού το 09 έρχεται εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chop Controlled Throttle). Αυτό με τη σειρά του επέτρεψε την τοποθέτηση τριών χαρτών ανάφλεξης (D-Mode), τους οποίους επιλέγει ο αναβάτης ακόμα και κατά την οδήγηση, αλλάζοντας τρόπο απόδοσης στον κινητήρα. Οι τρεις χάρτες είναι ο Standard, στον οποίο επανέρχεται η μοτοσικλέτα κάθε φορά που γυρίζετε τον κεντρικό διακόπτη στο off, ο Α και ο Β. Τόσο ο Standard, όσο και ο A αποτελούν την πιο λυσσασμένη εκδοχή της απόδοσης, παρέχοντας τόσο άμεση απόδοση, που σε διαδρομή με συνεχόμενες στροφές γίνεται κουραστική, ενώ δυσκολεύει και τη σούζα ακριβείας. Ο Β έχει μεν και αυτός 115 άλογα, όμως πιο γλυκιά απόκριση, προσφέροντας μεγαλύτερο έλεγχο, ενώ δεν ενοχλεί και στο άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστό. Δύναμη λοιπόν και από τα 2 μοτέρ, με πιο ελεγχόμενη και ακριβέστερη απόκριση από το 07, και λυσσασμένη από το 09. Περί ορέξεως...

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ