MT-07 vs MT-09. Δικύλινδρο εναντίον τρικύλινδρου. Ισορροπία για τον μικρό, έναντι μανίας για τον μεγάλο αδελφό. Μικρότερες, sport διαστάσεις για το 07, έναντι μεγαλύτερης άνεσης για μεγαλόσωμους αναβάτες, αλλά και μεγαλύτερη άνεση για το συνεπιβάτη του 09. Εβδομήντα πέντε ίπποι έναντι εκατόν δέκα πέντε, δυο κιλά ροπής και δέκα χιλιόμετρα τελικής διαφορά. Βασικές αναρτήσεις, με πολύ μαλακό αμορτισέρ για το 07, sport, δεμένες ρυθμιζόμενες για το 09. Καλά φρένα για το 07, σαφώς καλύτερα του 09. Πιο ποιοτική κατασκευή, που αντέχει καλύτερα στο πέρασμα του χρόνου για το 09, παρά για το 07. Όποια κι αν διαλέξετε, θα το διασκεδάσετε. Με την 07 θα είστε ο κλασικός φονέας γιγάντων, ενώ με την 09 θα παίζετε στην κατηγορία με τα μεγάλα αγόρια. Και βέβαια μην ξεχνάμε τα 2.200 περίπου ευρώ στην τιμή των 2 μεγάλων μοτοσικλετών της οικογένειας ΜΤ. Το θέμα όμως δεν είναι αν αξίζει το 09 τα περισσότερα ευρώ -τα αξίζει-, το θέμα είναι πως η τιμή του 07, για αυτά που δίνει στον αναβάτη η μοτοσικλέτα, πραγματικά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Και αυτό τελικά έδειξαν οι ταξινομήσεις στη χώρα μας πως είναι το μεγάλο ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ που κάνει την πλάστιγγα να γέρνει σαφώς υπέρ του μικρού αδελφού.
|
Τιμή (ευρώ) |
Από 5.990 |
Από 8.190 |
|
Κινητήρας |
2Κ, 4T, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ |
3Κ, 4T, Υ/Ψ, 12β, 2ΕΕ |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
689 |
847 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80x68.6 |
78x59,1 |
|
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
11,5 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
74,8/9.000 |
115/10.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,9/6.500 |
8,9/8.500 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Ψεκασμός, 3 χάρτες (Standard, A, B), ride by wire |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
14/3 |
14/Δ.Α. |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,3 |
6 |
|
Βάρος (kg, κενό) |
179/182 ABS |
188/191 ABS |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 |
224 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο, σωληνωτό |
Δυο δοκών, αλουμινίου |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
USD, Sachs 41 χλστ., ΑΕ, ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
137 |
137 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ |
Μονό αμορτισέρ, αλουμινένιο ψαλίδι, ΑΕ, ΠΕ |
|
Διαδρομή |
130 |
130 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 282χλστ., δαγκάνες 4Ε |
2Δ, 298χλστ., ακτινικές monocoque δαγκάνες 4Ε |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 245 χλστ., δαγκάνα 1Ε |
Δ, 245 χλστ., δαγκάνα 1Ε |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
|
Ελαστικό Ε |
Bridgestone Battlax BT023 120/70-17 |
Continental ContiSport 120/70-17 |
|
Ελαστικό Π |
Bridgestone Battlax BT023 180/55-17 |
Continental ContiSport 180/55-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.085 |
2.075 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
745 |
815 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
805 |
815 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.400 |
1.440 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
O |
O |
|
Μίζα |
Y |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
_ |
|
Στροφόμετρο |
Y |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
Y |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Υ |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
|
Φέρινγκ |
_ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
Υ |
|
Κεντρικό σταντ |
_ |
_ |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
|
Σχάρα |
_ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
_ |
Υ |
|
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Υ |
SYM ADX 300: Με 16 λίτρα ρεζερβουάρ , ABS , TCS και νέα μειωμένη τιμή στα 4.995 ευρώ
A1 μοτοσυκλέτες με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Χριστουγεννιάτικες προσφορές Aprilia και Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Balaclava advanced warmdry Oxford
Μποτάκι Spidi X-Adv Sport H2Out
REPSOL Qualifier Cleaner & Polish 400ml
Test Μεταχειρισμένου:Yamaha MT-07 (2021-2023)
E-RIDE LASER-45: Με GT σχεδιασμό, 140 χλμ. αυτονομία και 45 χλμ/ώρα τελική
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.