Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Αντικρίζοντας το Super Meteor, η πρώτη αυθόρμητη σκέψη ήταν…ωχ, άλλο ένα Cruiser που θα «προδώσει» τη μέση μου μετά από λίγο. Όμως με το που ανέβεις πάνω τα πράγματα δείχνουν (και εν τέλει είναι) διαφορετικά. Η σέλα έχει γενναία ποσότητα αφρώδους, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος επωφελείται και από την πλάτη, ενώ η θέση οδήγησης είναι αναπάντεχα άνετη, με το τιμόνι τοποθετημένο στη σωστή ακριβώς θέση για να κάνει την οδήγηση ξεκούραστη και τις γωνίες όσο το δυνατόν πιο φυσικές για ένα Cruiser.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Φεύγει λοιπόν το πρώτο, ευχάριστο, σοκ και πάμε παρακάτω. Στο «καντράν» έχουμε δύο οθόνες (στρογγυλές βεβαίως βεβαίως) με την αριστερή που είναι και η μεγαλύτερη να έχει όλες τις πληροφορίες, όπως ταχύμετρο, χιλιομετρητή κ.λ.π. ενώ η δεξιά φιλοξενεί το Turn-by-Turn Navigation, το οποίο χρησιμοποιείται μέσω της εφαρμογής της Royal Enfield στο κινητό. O χειρισμός της οθόνης είναι πολύ απλός και γίνεται από ένα κουμπί που βρίσκεται στο αριστερό μέρος του τιμονιού και κάνει τις αλλαγές μεταξύ των χιλιομετρητών (Odo, Trip A, Trip B). Ενδιαφέρουσα είναι η ύπαρξη του Trip F, το οποίο μπαίνει αυτόματα στη «ρεζέρβα» και βγαίνει και πάλι αυτόματα όταν βάλεις βενζίνη. Μια θύρα USB αναλαμβάνει τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη, αλλά βρίσκεται σε μια σχετικά άβολη θέση, στο αριστερό καπάκι, το οποίο όμως κλειδώνεται.
 

Σελίδα 1Royal Enfield Super Meteor 650 Celestial - Τest
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά