Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Συνδεόμενοι με την τελευταία πρόταση της προηγούμενης ενότητας, ακόμα και στα 160 χλμ./ώρα, το ατσάλινο πλαίσιο τύπου Featherbed (σωληνωτό δύο δοκών), κρατάει τη μοτοσυκλέτα σταθερότατη, ενώ της δίνει και την απαραίτητη ευελιξία για να στρίψει, περισσότερο από ότι θα περιμέναμε από ένα Cruiser. Συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa 43mm μπροστά, με διαδρομή 120mm και διπλά αμορτισέρ πίσω, διαδρομής 101mm με ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στον τομέα των φρένων, συναντάμε έναν δίσκο 320mm με διπίστονη δαγκάνα της ByBre (θυγατρική της Brembo) μπροστά και έναν δίσκο 300mm με διπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας πίσω.
Οι ζάντες έχουν διάμετρο 19” μπροστά και 16” πίσω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να προέρχονται από την CEAT και να έχουν διαστάσεις 100/90 και 150/80 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Σελίδα 1Royal Enfield Super Meteor 650 Celestial - Τest
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά