Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένα υδραυλικό δισκόφρενο 320mm μπροστά, με διπίστονη δαγκάνα της ByBre και ένα υδραυλικό δισκόφρενο 270mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας.
Το πλαίσιο της Himalayan 450 είναι ατσάλινο, σωληνωτό, με τον κινητήρα ως ενεργό μέλος του και «κεντράρει» περισσότερο προς την ακαμψία παρά προς την ευελιξία, συμβάλλοντας και αυτό σε μια γενικότερη «αργή γεωμετρία» της μικρής Adventure μοτοσυκλέτας.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, 43mm με διαδρομή 200mm, ενώ πίσω έχουμε ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ ίδιας διαδρομής, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, 43mm με διαδρομή 200mm, ενώ πίσω έχουμε ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ ίδιας διαδρομής, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένα υδραυλικό δισκόφρενο 320mm μπροστά, με διπίστονη δαγκάνα της ByBre και ένα υδραυλικό δισκόφρενο 270mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας, ενώ η διαδικασία του φρεναρίσματος επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό, μέσω της επιλογής του αντίστοιχου Riding Mode. Σε “φρένα πανικού”, η Himalayan 450 χρειάζεται 42 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, ένα νούμερο που το φέρνει στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας όσον αφορά το φρενάρισμα.