Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Στη δύσκολη στιγμή αρωγός στέκεται το σύστημα πέδησης που ακινητοποιεί με πολύ καλές επιδόσεις το σύνολο, προσφέροντας την ίδια στιγμή και πολύ καλό επίπεδο πληροφόρησης στον αναβάτη.
4 Φωτογραφίες »

Στη δύσκολη στιγμή αρωγός στέκεται το σύστημα πέδησης που ακινητοποιεί με πολύ καλές επιδόσεις το σύνολο, προσφέροντας την ίδια στιγμή και πολύ καλό επίπεδο πληροφόρησης στον αναβάτη.

Η Royal Enfield Bear 650 βασίζεται σε ένα ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο με σχεδιασμό διπλής δοκού, το οποίο αποτελεί τη δομική βάση για τη στήριξη και τη συμπεριφορά τού μοντέλου. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι της Showa (που αναφέρεται με ...περηφάνια στις βάσεις στο τιμόνι), με καλάμια διαμέτρου 43 χιλιοστών και διαδρομή 130 χιλιοστών. Το πιρούνι δεν διαθέτει δυνατότητα ρυθμίσεων ως προς την απόσβεση, τη συμπίεση ή την προφόρτιση. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από δύο ξεχωριστά αμορτισέρ σύμφωνα με τις άγραφες προδιαγραφές της κατηγορίας των scrambler. Τα αμορτισέρ διαθέτουν τη βασική δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης των ελατηρίων, ενώ η διαδρομή τους είναι 115 χιλιοστά. Το ύψος της σέλας της βρίσκεται στα 830 χιλιοστά από το έδαφος, τιμή που χαρακτηρίζεται σχετικά αυξημένη για μικρόσωμους αναβάτες. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η στήριξη της μοτοσυκλέτας ενδέχεται να γίνει με το ένα πόδι κατά την αναμονή σε φανάρια ή σημεία στάσης, ανάλογα με τις σωματομετρικές ιδιαιτερότητες του αναβάτη. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα με το μπροστινό δίσκο να έχει διάμετρο 320 χιλιοστών και τον πίσω 270 χιλιοστών. Το σύστημα υποστηρίζεται από ABS, το οποίο δρα ως ηλεκτρονική δικλείδα ασφαλείας, επεμβαίνοντας σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ή απότομης πέδησης, με την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα να έχει χρειαστεί 42,6 μέτρα, νούμερο αρκετά καλό για την κατηγορία. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, ακολουθώντας τη σχεδιαστική ταυτότητα των scrambler μοτοσυκλετών με το μπροστινό να έχει διάμετρο 19 ιντσών και τον πίσω 17. Τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται έχουν διαστάσεις 100/90-19 μπροστά και 140/80-17 πίσω και φέρουν την εμπορική ονομασία NYLOREX. Το συνολικό βάρος της Bear 650 ανέρχεται στα 214 πλήρη υγρών κιλά, νούμερο επίσης τυπικό και αναμενόμενο για την κατηγορία.


Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι της Showa (που αναφέρεται με ...περηφάνια στις βάσεις στο τιμόνι), με καλάμια διαμέτρου 43 χιλιοστών και διαδρομή 130 χιλιοστών.

Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι της Showa (που αναφέρεται με ...περηφάνια στις βάσεις στο τιμόνι), με καλάμια διαμέτρου 43 χιλιοστών και διαδρομή 130 χιλιοστών.

 

Σελίδα 1Royal Enfield Bear 650 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BRIDGESTONE
AUTOAGORA