Royal Enfield Bear 650 - Test

Royal Enfield Bear 650 - Test
3 Φωτογραφίες »

Royal Enfield Bear 650 - Test

Δικύλινδρος αερό-ελαιόψυκτος κινητήρας 648 κυβικών.
Φρενάρισμα 100-0 χλμ σε 42,6 μέτρα.
Ρεζερβουάρ 13,7 λίτρων με αυτονομία περίπου 300 χλμ.
Ανεστραμμένο πιρούνι Showa εμπρός.

mototriti Team

Τιμή: 7.490 ευρώ

+: Προθυμία κινητήρα, Ροπάτη λειτουργία, Απόδοση φρένων, Χαρακτήρας
-: Ζέστη κινητήρα

Πατώντας ολόκληρο το πέλμα της στο έδαφος, η αρκούδα της Royal Enfield αφήνει το αποτύπωμά της αθόρυβα αλλά σταθερά σε μια αγορά που συχνά αγνοεί τη γοητεία της απλότητας.

Η κατηγορία scrambler δεν είναι ένα ακόμη υποείδος μοτοσυκλέτας με αυστηρή τεχνική κατάταξη, αλλά περισσότερο μια φιλοσοφία σχεδίασης που συνδυάζει το ρετρό με το χρηστικό και το καθημερινό με το περιπετειώδες. Με ρίζες που φτάνουν μέχρι τη δεκαετία του 50, όταν οι αναβάτες μετέτρεπαν street μοντέλα σε μοτοσυκλέτες για χρήση σε ανώμαλο έδαφος, οι scrambler διατηρούν ζωντανό ένα χαρακτήρα που παραμένει σύγχρονος χωρίς να χάνει την αυθεντικότητά του. Μοιάζουν με «καθημερινούς ήρωες», έτοιμες να κινηθούν στην πόλη με άνεση και με την ίδια άνεση να απομακρυνθούν από αυτήν, χωρίς να έχουν ανάγκη από εξειδικευμένο εξοπλισμό ή μεγάλη προετοιμασία. H Royal Enfield παραμένει πιστή στο vintage χαρακτήρα της και εισάγει στην κατηγορία τη Bear 650.

 
 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA