• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το μασκάκι μας παραπέμπει κατευθείαν στα Le Mans της δεκαετίας του 1980.

Σπορ γεωμετρία με όλα όσα χρειάζεται για να την υποστηρίξει και οδηγικώς.

Είναι κατακόκκινο και είναι Radical Guzzi.

Εμφανίσου με αυτό σε ένα track day και στείλε όλους τους πλαστικούς να κρύβονται.

Ohlins σε χειροποίητο ψαλίδι χωροδικτύωμα. Φυσικά.

Keihin FCR 41. Ο μοναδικός Ιάπωνας που έχει θέση εδώ.

Retro Radical Guzzi LeMans

Ο Γερμανικός οίκος Radical Guzzi δείχνει στα ιταλικά εργοστάσια πως πρέπει να κινηθούν αν θέλουν να χτυπήσουν στα ίσια τη BMW. Ανεξαρτήτως προθέσεων, αυτό το Guzzi είναι σκέτη λατρεία!

 
Η Radical Guzzi ειδικεύεται στις βελτιώσεις και μαντέψτε ποια είναι η αγαπημένη τους εταιρεία. Με έδρα στο Schwarzenfeld, κοντά στα σύνορα με την Τσεχία, ο ιδιοκτήτης της Stefan Bronold αποφάσισε να επενδύσει στη μόδα των café racer στήνοντας τη δική του πρόταση πάνω σε ένα Moto Guzzi.

Ως βάση χρησιμοποιεί ένα V11 κινητήρα της σύγχρονης γενιάς της Moto Guzzi, όπως θα τον συναντούσαμε στα Griso πρώτης γενιάς (4V), με διβάλβιδες κεφαλές, 1064 κ.εκ. και 95 ίππους ή τον 1200 8V με τις τετραβάλβιδες κεφαλές. Με βάση αυτόν λοιπόν, ο Bronold κατασκευάζει το Retro LeMans Guzzi του σε τρία επίπεδα βελτίωσης. Και στις τρεις εκδόσεις, το μπροστινό έρχεται αυτούσιο με την υπογραφή της Ohlins και τη συνδρομή της Brembo από το Ducati 1098, ενώ και πίσω το αμορτισέρ είναι Ohlins, τοποθετημένο σε βάσεις που ο ίδιος τροποποιεί στο πλαίσιο του Guzzi. Στη συνέχεια αρχίζουν οι διαφοροποιήσεις.

Το Retro LeMans Ι φορά τον 4V κινητήρα στη στοκ μορφή του, πετώντας τον ψεκασμό για ένα ζευγάρι 40άρια Dell Orto. Ανεβαίνοντας στην έκδοση ΙΙ, η τροφοδοσία ανατίθεται σε ένα ζεύγος Keihin FCR 41, ο κινητήρας είναι πλέον ο 8V με απόδοση 110 ίππων. Εδώ ο σχεδιαστής αντικαθιστά το μονόμπρατσο ψαλίδι της Moto Guzzi με ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα δικής του κατασκευής, μέσα από το οποίο περνά τον άξονα μετάδοσης.

Κάπως έτσι φτάνουμε στην κορυφαία έκδοση Retro LeMans ΙΙΙ, όπου ο 8V κινητήρας υπερκυβίζεται στα 1450 κ.εκ., αποδίδοντας 135 ίππους και, προσέξτε με, περίπου 15 κιλά ροπής! Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά είναι αυτά της έκδοσης ΙΙ, δηλαδή τα FCR 41, το χειροποίητο ψαλίδι κ.ο.κ.

Είναι βέβαια προφανές πως, όσο λαχταριστά κι αν ακούγονται όλα αυτά, πρέπει πρώτα κανείς να το ακούσει να δουλεύει για να αντιληφθεί πως και το Guzzi θέλει τον Γερμανό του. Ο οποίος δηλώνει πως το ιταλικό εργοστάσιο καλύτερα να ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά στη δουλειά του διότι "αν θέλουν να φάνε τη BMW, έτσι πρέπει να τα φτιάχνουν!"

Δείτε λοιπόν το θηρίο των 1450 κ.εκ. στο παρακάτω βίντεο (δυστυχώς στα γερμανικά). Ευτυχώς η μελωδία της εξάτμισης δεν έχει γλώσσα.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ