Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450

BMW G310 R
4 Φωτογραφίες »

BMW G310 R

Η G310 R και η G310 GS παραμένουν Euro5
Χωρίς ενημέρωση για το μέλλον στην Ευρώπη
Η εμπορική πορεία των «μικρών» BMW
Η νέα εποχή με 450 κυβικά και δύο κυλίνδρους

Η G310 R και η G310 GS παραμένουν Euro5

Ήρθε η ώρα για την BMW G 310 R και την BMW G 310 GS να αποχαιρετήσουν τη σκηνή της Ευρώπης. Τα μικρά μονοκύλινδρα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας, που για χρόνια υπήρξαν το πρώτο σκαλοπάτι στον κόσμο των μοτοσυκλετών για δίπλωμα Α2, δεν θα προσαρμοστούν στη νέα νόρμα Euro 5+, και αυτό σημαίνει ένα πράγμα: το τέλος της παραγωγής τους για την Ευρώπη από το 2025 και μετά. Αφού η BMW μετέτρεψε τα μοντέλα F από μονοκύλινδρα σε δικύλινδρα, τα μονοκύλινδρα εισαγωγικά μοντέλα συνέχισαν να κυκλοφορούν με το γράμμα G. Αλλά το 2025, η BMW προφανώς αποχαιρετά την «μονοκύλινδρη αγορά».
 

Χωρίς ενημέρωση για το μέλλον στην Ευρώπη

Η ίδια η BMW επιβεβαίωσε ότι τα δύο μοντέλα δεν θα δεχτούν τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να πληρούν τις νέες προδιαγραφές εκπομπών. Αυτό σημαίνει ότι η πορεία τους στην αγορά τερματίζεται τυπικά και οριστικά. Οι αντιπρόσωποι σε όλη την Ευρώπη διαθέτουν ακόμα αποθέματα Euro 5, και οι τιμές έχουν πέσει σε επίπεδα: από 5.700 ευρώ για την G 310 R και από 6.700 ευρώ για την G 310 GS, όσον αφορά την Ελληνική αγορά.
 

Η εμπορική πορεία των «μικρών» BMW

Η επιτυχία τους υπήρξε ικανοποιητική, τουλάχιστον για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Το 2024 στη Γερμανία, η G 310 R βρέθηκε στην 31η θέση με 1.105 ταξινομήσεις, ενώ η GS στην 83η με μόλις 543. ΠαρΆ όλα αυτά, η BMW δείχνει ικανοποιημένη από τη συνολική παρουσία τους παγκοσμίως από το 2016, αφού αποτέλεσαν μια σταθερή βάση στην κατηγορία των μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού για αρχάριους.
 

Η νέα εποχή με 450 κυβικά και δύο κυλίνδρους

Η βαυαρική εταιρεία δεν εγκαταλείπει την κατηγορία των μοτοσυκλετών A2, απλώς αλλάζει σελίδα. Στη θέση των G 310 έρχεται μια εντελώς νέα γενιά μοντέλων, τα F 450, με δικύλινδρους κινητήρες και αισθητά πιο πλούσιο εξοπλισμό. Η βάση τους παραμένει κοινή με τη συνεργάτιδα TVS, αλλά η νέα φιλοσοφία δίνει έμφαση στην απόδοση, την τεχνολογία και την οδηγική εμπειρία. Η ισχύς αναμένεται κοντά στους 45-48 ίππους, στοιχείο που τοποθετεί τις F 450 σε μια πιο ώριμη, sport-touring κατηγορία. Στόχος είναι να καλυφθούν οι ανάγκες ενός νέου αναβάτη που ξεκινά με δίπλωμα A2, αλλά θέλει ένα μηχανάκι που να μην φαίνεται «μικρό» – ούτε σε χαρακτήρα, ούτε σε προοπτικές.
 

BEST BUY
KTM