• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Honda NC 750X

    Honda NC 750X

    Τιμή: 10.050 ευρώ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

     
    Το NC750X αναδεικνύεται σε μία πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή «ένα για όλα». Το μοντέλο του 2021 είναι αισθητά πιο «αιχμηρό» στην εμφάνιση. Το πλήρως LED εμπρός φανάρι έχει «χωριστεί» σε δύο τμήματα, νέα είναι και τα φλας τύπου LED, ενώ ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα. Στην ανανεωμένη εμφάνιση του μοντέλου συμβάλλει και η νέα ζελατίνα.  Η ποιότητα κατασκευής του NC750Χ παραμένει υψηλότατη και το νέο μοντέλο το υπογραμμίζει σε κάθε δυνατό σημείο. Η εργονομία της θέσης οδήγησης και το σχετικά μαλακό γέμισμα της σέλας μπορούν να κρατήσουν τον αναβάτη ξεκούραστο για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Στο εμπρός μέρος βρίσκεται ένα από τα χαρακτηριστικά σημεία-κλειδιά του NC750X, o αποθηκευτικός χώρος, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει εύκολα ένα full-faceκράνος, μαζί με άλλα αντικείμενα. Παράλληλα υπάρχει παροχή ρεύματος USB-C, για κινητό η άλλη ηλεκτρονική συσκευή. Μία νέα οθόνη τύπου LCD με εντελώς διαφορετική διάταξη ενδείξεων, αλλά και νέα χειριστήρια στην φιλοσοφία των adventure μοντέλων της Honda, φιγουράρουν στην θέση οδήγησης.



    Διατηρώντας τον κυβισμό στα 745 κυβικά, ο κινητήρας αποδίδει πλέον 58,6 ίππους και 7 kgm ροπής, ενώ ταυτόχρονα περνά τις αυστηρότερες Euro 5 προδιαγραφές. Τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης φέρνουν 4 χαρτογραφήσεις λειτουργίας –Sport, Rain, Standard και την παραμετροποιήσιμη User, οι οποίες ρυθμίζουν ανάλογα το TractionControl, το φρένο κινητήρα, η αποδιδόμενη ισχύς και ο τρόπος λειτουργίας του κιβωτίου DCT.
    Η μέση τιμή  των 4,4 λ/100 χλμ, συγκρίνεται με καταναλώσεις… scooters και μικρού κυβισμού μοτοσυκλετών.  Ο κινητήρας αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με ζωηρό τρόπο, προσφέροντας έντονες επιταχύνσεις στα «δυνατά» ανοίγματα του γκαζιού, αλλά παράλληλα λειτουργώντας ομαλά και ήπια στους χαλαρούς ρυθμούς.  Το μοντέλο είναι εξαιρετικά καλοζυγισμένο και προτάσσει μια αξιοσημείωτη οδηγική ομοιογένεια. Η υψηλή ποιότητα κύλισης συνδυάζεται με αμεσότητα στις εντολές του τιμονιού και αίσθηση γραμμικότητας στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ το κόψιμο του τιμονιού είναι αρκετά μεγάλο διευκολύνοντας τους επιτόπιους ελιγμούς. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    YAMAHA: ΜΤ03 απόλυτη μοτοσυκλέτα 300 κ.εκ.!

    BMW: CE 04 με αυτονομία 130 χλμ.

    HONDA: ADV350 αυτό το scooter σε πάει στο χώμα.

    SUZUKI: ζήτησε προσφορά για V-Strom 650

    Voge
    Voge
    Voge