Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις είναι η σημαντικότερη προσθήκη στην έκδοση S καθώς ανταποκρίνονται άμεσα στην οδήγηση και τις προτιμήσεις σου. Τα φρένα της Brembo είναι απλώς κορυφαία και τα ελαστικά μικτής χρήσης Pirelli Scorpion Trail II ανταποκρίνονται πλήρως στις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.

Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις είναι η σημαντικότερη προσθήκη στην έκδοση S καθώς ανταποκρίνονται άμεσα στην οδήγηση και τις προτιμήσεις σου. Τα φρένα της Brembo είναι απλώς κορυφαία και τα ελαστικά μικτής χρήσης Pirelli Scorpion Trail II ανταποκρίνονται πλήρως στις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Δεν υπήρχε κανένας λόγος να αλλάξει το χαρακτηριστικό πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα, καθώς εκτός από όμορφο είναι και όσο στιβαρό χρειάζεται για να προσδίδει sport συμπεριφορά που είναι το γνώρισμα κάθε Ducati. Συνδυάζεται με αλουμινένιο υποπλαίσιο δύο τμημάτων και νέο αλουμινένιο ψαλίδι, ελαφρύτερο κατά 500γρ. Η έκδοση S ξεχωρίζει φυσικά για  τις  ημιενεργητικές πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις DSS (Ducati Skyhook Suspension). Αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 48χιλ και αμορτισέρ που αυτορυθμίζονται συνεχώς, ανάλογα τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης. Με απλά λόγια, το σύστημα DSS συνεργάζεται με την IMU, αναλύει τα δεδομένα από μια πληθώρα αισθητήρων και τα επεξεργάζεται μέσα από έναν αλγόριθμο, ώστε σε ελάχιστο χρόνο να επεμβαίνει στις αναρτήσεις. Μπορείς απλώς να επιλέξεις 1 από τα 4 mode οδήγησης, ή να εμβαθύνεις στο μενού, επεμβαίνοντας ξεχωριστά στο πιρούνι και το αμορτισέρ για να το φέρεις ακριβώς στα μέτρα σου, καθώς παρέχονται ατελείωτες δυνατότητες ηλεκτρονικής παραμετροποίησης. Η μοναδική ρύθμιση που μπορεί να πραγματοποιηθεί μηχανικά είναι αυτή της προφόρτισης του πιρουνιού.

Σε υψηλό επίπεδο κινείται και o εξοπλισμός πέδησης, καθώς η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με cornering ABS της Bosch 9.1ME (ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα, διαθέτει πρόληψη ανύψωσης του πίσω τροχού και μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο στο Enduro mode) και με το γνωστό πακέτο της Brembo. Μπροστά συναντάμε τις ακτινικές τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες Μ4.32 με δίσκους 320χιλ, ενώ πίσω αναλαμβάνει μια διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 265χιλ. Όπως προαναφέραμε οι διαστάσεις των τροχών είναι όμοιες με την 1260 Enduro, ώστε να ταιριάζουν στην μικτή χρήση που προορίζεται το μοντέλο. Έτσι ο πίσω τροχός είναι 17 ιντσών αλλά ο μπροστινός 19, αυξάνοντας τις δυνατότητες για οδήγηση εκτός δρόμου. Οι νέες ζάντες είναι ελαφρύτερες κατά 500γρ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και ¨φορούν¨ τα ελαστικά της Pirelli, Scorpion Trail II.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • pitis

    Ωραίο εργαλείο, αλλά παραείναι ακριβό για τα ελληνικα δεδομένα. Ελάχιστοι πλέον είναι οι έλληνες που μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα για την απόκτηση του.