Όπως είναι φυσικό, λοιπόν, μόλις οι νέες αιτήσεις είδαν το φως της δημοσιότητας, ξεκίνησαν οι φήμες: για τι είδους μοντέλα κατοχύρωσε η Yamaha τα συγκεκριμένα ονόματα; Το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά σε αυτό το στάδιο είναι πως θα πρόκειται για εκδόσεις του superbike των 1.000 κ.εκ. της εταιρείας, του YZF-R1. Αλλά σε τι διαφέρουν οι συγκεκριμένες εκδόσεις από την υπάρχουσα;
Η πρώτη (και πιο ενδιαφέρουσα) θεωρία κάνει λόγο για δύο διαφορετικές εκδόσεις, οι οποίες θα προσφέρουν περισσότερα, από άποψης επιδόσεων και εξοπλισμού. Έχουμε συνηθίσει, όταν βλέπουμε μια έκδοση που ονομάζεται S, να απολαμβάνουμε πιο sport εξοπλισμό. Στην περίπτωση του R1, βέβαια, αυτός είναι ήδη παρών, οπότε ίσως να πρόκειται για τεχνολογίες που θα δανειστεί από την αγωνιστική Μ1 των MotoGP.
Ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι ακόμη πιο πιθανό για την έκδοση R1Μ, της οποίας το όνομα παραπέμπει περισσότερο στη Μ1. Φυσικά, αν αρχίσουμε από τώρα να επιλέγουμε τεχνολογίες των MotoGP που θα θέλαμε να δούμε πάνω στο R1, δε θα τελειώσουμε ποτέ…
Η δεύτερη θεωρία θέλει τη Yamaha να διαφοροποιεί τις δύο νέες εκδόσεις στον αισθητικό αποκλειστικά τομέα. Η S θα μπορούσε να είναι πιο επιθετική και σκοτεινή, ενώ η M θα μπορούσε να ονομάζεται και Movistar και να είναι βαμμένη στα χρώματα της αγωνιστικής Μ1.
Και οι δύο θεωρίες, όμως, έχουν κάποια κενά. Όσον αφορά στην πρώτη, η κρίσμη ερώτηση είναι η εξής: αν όντως η Yamaha σκοπεύει να ανανεώσει το R1 για το 2015, αντικαθιστώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα με τρικύλινδρο, γιατί να μπει στον κόπο να προσθέσει τεχνολογίες και εξοπλισμό στην υπάρχουσα έκδοση; Και όσον αφορά στη δεύτερη θεωρία, ποιος είναι ο λόγος να κατοχυρώσει τρία ονόματα, με μόνο σκοπό το λανσάρισμα εκδόσεων που θα διαφέρουν μόνο ως προς το χρώμα;
Όπως καταλαβαίνετε, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι περισσότερα από τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες και να ελπίζουμε πως το γεγονός ότι η συγκεκριμένη διαρροή έγινε ανήμερα της Πρωταπριλιάς είναι απλή σύμπτωση.
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr