Όπως είναι φυσικό, λοιπόν, μόλις οι νέες αιτήσεις είδαν το φως της δημοσιότητας, ξεκίνησαν οι φήμες: για τι είδους μοντέλα κατοχύρωσε η Yamaha τα συγκεκριμένα ονόματα; Το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά σε αυτό το στάδιο είναι πως θα πρόκειται για εκδόσεις του superbike των 1.000 κ.εκ. της εταιρείας, του YZF-R1. Αλλά σε τι διαφέρουν οι συγκεκριμένες εκδόσεις από την υπάρχουσα;
Η πρώτη (και πιο ενδιαφέρουσα) θεωρία κάνει λόγο για δύο διαφορετικές εκδόσεις, οι οποίες θα προσφέρουν περισσότερα, από άποψης επιδόσεων και εξοπλισμού. Έχουμε συνηθίσει, όταν βλέπουμε μια έκδοση που ονομάζεται S, να απολαμβάνουμε πιο sport εξοπλισμό. Στην περίπτωση του R1, βέβαια, αυτός είναι ήδη παρών, οπότε ίσως να πρόκειται για τεχνολογίες που θα δανειστεί από την αγωνιστική Μ1 των MotoGP.
Ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι ακόμη πιο πιθανό για την έκδοση R1Μ, της οποίας το όνομα παραπέμπει περισσότερο στη Μ1. Φυσικά, αν αρχίσουμε από τώρα να επιλέγουμε τεχνολογίες των MotoGP που θα θέλαμε να δούμε πάνω στο R1, δε θα τελειώσουμε ποτέ…
Η δεύτερη θεωρία θέλει τη Yamaha να διαφοροποιεί τις δύο νέες εκδόσεις στον αισθητικό αποκλειστικά τομέα. Η S θα μπορούσε να είναι πιο επιθετική και σκοτεινή, ενώ η M θα μπορούσε να ονομάζεται και Movistar και να είναι βαμμένη στα χρώματα της αγωνιστικής Μ1.
Και οι δύο θεωρίες, όμως, έχουν κάποια κενά. Όσον αφορά στην πρώτη, η κρίσμη ερώτηση είναι η εξής: αν όντως η Yamaha σκοπεύει να ανανεώσει το R1 για το 2015, αντικαθιστώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα με τρικύλινδρο, γιατί να μπει στον κόπο να προσθέσει τεχνολογίες και εξοπλισμό στην υπάρχουσα έκδοση; Και όσον αφορά στη δεύτερη θεωρία, ποιος είναι ο λόγος να κατοχυρώσει τρία ονόματα, με μόνο σκοπό το λανσάρισμα εκδόσεων που θα διαφέρουν μόνο ως προς το χρώμα;
Όπως καταλαβαίνετε, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι περισσότερα από τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες και να ελπίζουμε πως το γεγονός ότι η συγκεκριμένη διαρροή έγινε ανήμερα της Πρωταπριλιάς είναι απλή σύμπτωση.



KTM 390 Adventure: Οδηγούμε και συγκρίνουμε τα νέα R, X και το SW MY24
A2 Adventure μοτοσυκλέτες με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα
Ducati Monster 2026: Αποκαλύφθηκε το νέο «τέρας» της Ducati με 111 άλογα
Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στο Benelli Moto Hellas Club ( Αποτελέσματα )
Morbidelli T352X: Νέο adventure 350 κυβικών με ιταλικό ταμπεραμέντο και 41 ίππους
KYMCO AK575 Premium 2025: Με νέο κινητήρα Euro 5+ 52,4 ίππων και 3 χρόνια εγγύηση
Yamaha Ténéré 700 Explore: Με νέα μειωμένη τιμή στα 11.400 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha Tracer 900 (2015-2019)
Triumph Bonneville Bobber 2026: Έρχεται με νέα σχεδίαση και πλήρες ηλεκτρονικό εξοπλισμό
QJ Motor SRT 800RX: Θα παρουσιαστεί στην EICMA - φήμες ότι θα κοστίζει κάτω από 9.000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.