Όπως είναι φυσικό, λοιπόν, μόλις οι νέες αιτήσεις είδαν το φως της δημοσιότητας, ξεκίνησαν οι φήμες: για τι είδους μοντέλα κατοχύρωσε η Yamaha τα συγκεκριμένα ονόματα; Το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά σε αυτό το στάδιο είναι πως θα πρόκειται για εκδόσεις του superbike των 1.000 κ.εκ. της εταιρείας, του YZF-R1. Αλλά σε τι διαφέρουν οι συγκεκριμένες εκδόσεις από την υπάρχουσα;
Η πρώτη (και πιο ενδιαφέρουσα) θεωρία κάνει λόγο για δύο διαφορετικές εκδόσεις, οι οποίες θα προσφέρουν περισσότερα, από άποψης επιδόσεων και εξοπλισμού. Έχουμε συνηθίσει, όταν βλέπουμε μια έκδοση που ονομάζεται S, να απολαμβάνουμε πιο sport εξοπλισμό. Στην περίπτωση του R1, βέβαια, αυτός είναι ήδη παρών, οπότε ίσως να πρόκειται για τεχνολογίες που θα δανειστεί από την αγωνιστική Μ1 των MotoGP.
Ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι ακόμη πιο πιθανό για την έκδοση R1Μ, της οποίας το όνομα παραπέμπει περισσότερο στη Μ1. Φυσικά, αν αρχίσουμε από τώρα να επιλέγουμε τεχνολογίες των MotoGP που θα θέλαμε να δούμε πάνω στο R1, δε θα τελειώσουμε ποτέ…
Η δεύτερη θεωρία θέλει τη Yamaha να διαφοροποιεί τις δύο νέες εκδόσεις στον αισθητικό αποκλειστικά τομέα. Η S θα μπορούσε να είναι πιο επιθετική και σκοτεινή, ενώ η M θα μπορούσε να ονομάζεται και Movistar και να είναι βαμμένη στα χρώματα της αγωνιστικής Μ1.
Και οι δύο θεωρίες, όμως, έχουν κάποια κενά. Όσον αφορά στην πρώτη, η κρίσμη ερώτηση είναι η εξής: αν όντως η Yamaha σκοπεύει να ανανεώσει το R1 για το 2015, αντικαθιστώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα με τρικύλινδρο, γιατί να μπει στον κόπο να προσθέσει τεχνολογίες και εξοπλισμό στην υπάρχουσα έκδοση; Και όσον αφορά στη δεύτερη θεωρία, ποιος είναι ο λόγος να κατοχυρώσει τρία ονόματα, με μόνο σκοπό το λανσάρισμα εκδόσεων που θα διαφέρουν μόνο ως προς το χρώμα;
Όπως καταλαβαίνετε, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι περισσότερα από τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες και να ελπίζουμε πως το γεγονός ότι η συγκεκριμένη διαρροή έγινε ανήμερα της Πρωταπριλιάς είναι απλή σύμπτωση.
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
80% πιο οικονομική μετακίνηση από ένα 125άρι
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
Έσκασε πρόστιμο 5.000 ευρώ σε πρατήριο καυσίμων στο Περιστέρι
Yamaha XMAX 300 Tech MAX τώρα με δώρο keyless βαλίτσα αξίας 920 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.