Οδηγώντας

Οδηγώντας

  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Η αίσθηση του ότι θα οδηγήσεις κάτι εντελώς διαφορετικό από κάθε adventure, ξεκινά από την εκκίνηση: Η αυτοκινητικού τύπου μίζα παράγει έναν απίστευτα ικανοποιητικό, vintage ήχο και ο δικύλινδρος παίρνει ζωή με ένα χαρακτηριστικό «ανασήκωμα». Η ανάδραση των κατά μήκος κινητήρων (λόγω της δράσης-αντίδρασης του στροφαλοφόρου με το μπλοκ) είναι σήμα κατατεθέν τους και στο V85TT, είναι ένα ακόμα στοιχείο χαρακτήρα. Το κιβώτιο είναι σχεδιασμένο ώστε να είναι αθόρυβο στις αλλαγές, ενώ ο συμπλέκτης είναι εύχρηστος και δεν απαιτεί μεγάλη δύναμη, θετικό για την καθημερινή οδήγηση. Στην πόλη, η ροπή του μοτέρ και η τεράστια ελαστικότητα του κάνουν την οδήγηση εύκολη, με τον κινητήρα να μην κομπιάζει πουθενά ακόμη και αν είστε με μία ταχύτητα πάνω. Κάτι που μας ικανοποίησε είναι ότι παρά την αερόψυκτη φύση του, ο κινητήρας δεν «καίει» τον αναβάτη (η ζέστη του θα γίνει αισθητή όμως σε πολύ πυκνή κίνηση). Το ζύγισμα είναι υποδειγματικό και, χάρη στην άψογη συνεργασία πλαισίου-αναρτήσεων, ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας είναι ακριβέστατος και εύκολος, ενώ το κόψιμο του τιμονιού είναι πραγματικά τεράστιο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Η πόλη λοιπόν δεν προβληματίζει το V85TT, το οποίο όμως διψάει για βόλτα έξω από αυτήν και μάλιστα «ρολαριστή», ήτοι σε χαλαρότερους ρυθμούς. Η υψηλότατη ποιότητα κύλισης και η αίσθηση λειτουργίας από τον κινητήρα πλέκουν την «γεύση» του V85TT στον επαρχιακό, ενώ το στήσιμο του μπορεί να προσφέρει συγκινήσεις. Πρέπει να οδηγήσει κανείς το V85TT για να διαπιστώσει πόσο καλά «στρίβει» το adventure από το Mandello del Lario (τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας του). Αμεσότητα στις εντολές του τιμονιού, υψηλά επίπεδα αίσθησης υπό κλίση και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης θυμίζουν σπορ μοτοσυκλέτες, προσφέροντας εμπιστοσύνη και για πιο σβέλτες βόλτες. Οι αναρτήσεις ανταποκρίνονται ανάλογα, ενώ τα φρένα είναι ένα από τα δυνατά σημεία του V85TT: Η δύναμη, η αίσθηση και η προοδευτικότητα τους επιφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις επιβράδυνσης. Η μέτρηση των 39,5 μέτρων για ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα, κινείται στα χωράφια των supersport. Μόνο σε πολύ επιθετική οδήγηση, το V85TT αρχίζει να προειδοποιεί για τα όρια του, ενώ ο κινητήρας του κάνει μια φυσιολογική «καμπή» ισχύος στις πολύ υψηλές στροφές.

Είπαμε, το V85TT δεν είναι φτιαγμένο για ακραίες συνθήκες, αντιθέτως αποτελεί μία από τις πιο απολαυστικές μοτοσυκλέτες για να ταξιδέψεις, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Στην εθνική, η σωστή σχεδίαση της θέσης οδήγησης και της σέλας προσφέρουν ξέγνοιαστα ταξίδια, με το cruise control να προσθέτει σε άνεση και τον κινητήρα να λειτουργεί θαυμάσια στα μεσαία του. Η σταθερότητα του μοντέλου στην εθνική, ακόμη και σε ταχύτητες που φλερτάρουν με τα 200, είναι αξιοσημείωτη. Ακόμα και αν η άσφαλτος τελειώσει, το V85TT Travel δεν θα διστάσει στην διέλευση χωμάτινων περασμάτων, με συμμάχους το πολύ καλό του ζύγισμα, την θέση οδήγησης και τις πολύ καλές σε λειτουργία αναρτήσεις. Όλοι αυτοί οι παράγοντες οδηγούν σε μια αίσθηση σταθερότητας ακόμη και στις κακοτράχαλες διαδρομές περιπέτεια, τις οποίες ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει. Αν δε, είναι και λίγο πιο έμπειρος, μπορεί να απενεργοποιήσει ABS και Traction Control, «ξεκλειδώνοντας» τον πλήρη έλεγχο της μοτοσυκλέτας και επιτρέποντας ακόμη και παιχνίδια αδρεναλίνης στο χώμα. Μέσα σε αυτή την πλειάδα χρήσεων, η κατανάλωση του V85TT Travel παρέμεινε σε λογικά επίπεδα με τον μέσο κύκλο να ανέρχεται στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »