Η σέλα προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης και στήριξης για κάθε πιθανή χρήση.

Η σέλα προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης και στήριξης για κάθε πιθανή χρήση.

Οι δύο βαλίτσες: Αφαιρούνται εύκολα και η δεξιά, χωρά και ένα full face κράνος

Οι δύο βαλίτσες: Αφαιρούνται εύκολα και η δεξιά, χωρά και ένα full face κράνος

Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.

Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.

Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.

Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.

H TFT οθόνη σίγουρα δεν συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες της κατηγορίας, αλλά η πληροφόρηση της είναι παραπάνω από επαρκής.

H TFT οθόνη σίγουρα δεν συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες της κατηγορίας, αλλά η πληροφόρηση της είναι παραπάνω από επαρκής.

  • Η σέλα προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης και στήριξης για κάθε πιθανή χρήση.
  • Οι δύο βαλίτσες: Αφαιρούνται εύκολα και η δεξιά, χωρά και ένα full face κράνος
  • Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.
  • Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.
  • H TFT οθόνη σίγουρα δεν συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες της κατηγορίας, αλλά η πληροφόρηση της είναι παραπάνω από επαρκής.

Ανεση-εργονομία

Τουρισμός και άνεση είναι έννοιες αλληλένδετες και το V85 TT προσφέρει τα μέγιστα δυνατά στον αναβάτη του. H θέση οδήγησης φροντίζει για την πολύ άνετη τοποθέτηση του αναβάτη επί της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας άνετες θέσεις για χέρια και πόδια.  Το τιμόνι είναι ιδιαίτερα φαρδύ και βρίσκεται στο επίπεδο του θώρακα (για αναβάτες μέσου όρου ύψους), ενώ οι γωνίες τοποθέτησης του δημιουργούν φυσική θέση στα χέρια που δεν κουράζει σε πολύωρες διαδρομές. Τα μαρσπιέ τοποθετούν τα πόδια σε ορθή γωνία δημιουργώντας τελικά μια άνετη στάση, που κρατά τον αναβάτη ξεκούραστο. Μάλιστα, όπως διαπιστώσαμε, η γεωμετρία της θέσης οδήγησης εξασφαλίζει τον έλεγχο και την στήριξη ακόμη και αν οδηγείτε όρθιοι στο χώμα. Ευχάριστη έκπληξη είναι η σέλα: Το λεπτεπίλεπτο σχήμα της μπορεί να δώσει την εντύπωση, ότι δεν προσφέρει μεγάλη άνεση. Τουναντίον! Ο αναβάτης απολαμβάνει μια σέλα μέτριας σκληρότητας και προσεγμένου σχήματος, που τον στηρίζει και τον κρατά ξεκούραστο, ειδικά εντός πόλης και σε σύντομες εκδρομές. Μόνο σε μεγάλη απόσταση, θα χρειαστεί να κάνετε μια στάση «στο δίωρο», για ξεκούραση. Ο συνεπιβάτης επωφελείται από την πολύ καλή κατασκευή της σέλας και την ύπαρξη της σχάρας ως χειρολαβή.


Οι δύο βαλίτσες: Αφαιρούνται εύκολα και η δεξιά, χωρά και ένα full face κράνος

Οι δύο βαλίτσες: Αφαιρούνται εύκολα και η δεξιά, χωρά και ένα full face κράνος

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Στα χειριστήρια δεν συναντάς εκπλήξεις, αφού όλα τα απαραίτητα είναι στις θέσεις που τα περιμένεις. Στην περίπτωση της Travel Edition έχουμε και πλήκτρα για τα θερμαινόμενα γκριπ και την ενεργοποίηση των επιπλέον LED προβολέων εμπρός. Θα θέλαμε τα 2 joystick να έχουν σαφέστερα «κλικ» (με γάντι, εύκολα πατάς κατά λάθος το joystick πάνω ή κάτω, προσπαθώντας να το πιέσεις στο κέντρο), αλλά η χρήση των μενού και των επιλογών στην οθόνη είναι μια διαδικασία που μαθαίνεται εύκολα και γρήγορα. Η έγχρωμη TFT είναι πληρέστατη σε πληροφόρηση και ιδιαίτερα ευανάγνωστη, ενώ είναι ταυτόχρονα ο πυρήνας της πλατφόρμας πολυμέσων «Moto Guzzi MIA», που συνδέεται με το smartphone του αναβάτη. Με αυτό και την χρήση ενδοεπικοινωνίας στο κράνος, ο αναβάτης μπορεί να κάνει  κλήσεις και να ακούσει μουσική, ενώ μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύστημα και για πλοήγηση.

Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.

Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.


Πάμε στα εξτρά της έκδοσης Travel ξεκινώντας φυσικά από τις βαλίτσες, οι οποίες είναι σχεδιασμένες ειδικά για το μοντέλο και έχουν χωρητικότητα 37 και 27,5 λίτρων, δεξιά και αριστερά αντίστοιχα. Ανοίγουν με το κλειδί της μοτοσυκλέτας, με το οποίο μπορούν να αφαιρεθούν ανά πάσα στιγμή. Η δεξιά βαλίτσα θα χωρέσει εύκολα και ένα full-face κράνος. Στην έκδοση περιλαμβάνεται ακόμη μεγαλύτερος ανεμοθώρακας Touring (κατά 60% περισσότερη επιφάνεια, σύμφωνα με την Moto Guzzi, ωστόσο δεν ρυθμίζεται, κάτι που θα θέλαμε), θερμαινόμενα γκριπ σε 3 επίπεδα ρύθμισης και δύο προβολάκια LED εμπρός, που διευρύνουν αισθητά το οπτικό πεδίο του αναβάτη. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι τα LED φώτα του V85 TT κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά την νύχτα, γεγονός που θα εκτιμήσετε ταξιδεύοντας βράδυ.  

Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.

Οι διακόπτες είναι όπως τους περιμένει κανείς στην τοποθέτηση. Τα joysticks χρειάζονται βελτίωση, στον τομέα της αίσθησης.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »