Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
  • Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
  • Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
  • Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
  • Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
  • Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά
  • Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά

Moto Guzzi V7 Stone Corsa: Με ιδιαίτερη και ξεχωριστή ομορφιά

- Σέλα που θυμίζει μονόσελο & αγωνιστικού τύπου μάσκα.
- Με αερόψυκτο κινητήρα V90 μοιρών.
- Αγωνιστικό πνεύμα με 218 κιλά πλήρες υγρών.
- Ταξιδεύοντας σε ξεχωριστούς αγωνιστικούς ρυθμούς.

Σέλα που θυμίζει μονόσελο & αγωνιστικού τύπου μάσκα

Αποπνέοντας ένα ύφος modern-classic μοτοσικλέτας από άλλη δεκαετία, η V7 Stone Corsa έχει εμφανή στοιχεία νέας τεχνολογίας, όπως ο στρόγγυλος κλασικός προβολέας τεχνολογίας LED όπου διακρίνεται το σήμα του αετού με τα φώτα ημέρας DRL, το minimal στρόγγυλο πίσω φανάρι, η αεροδυναμική μάσκα που καλύπτει τα την LCD οθόνη, η διασύνδεση που γίνεται μέσω Bluetooth και Smartphone, shift light με το σχήμα του αετού και το κουμπί mode το οποίο είναι υπεύθυνο για τις εναλλαγές των ενδείξεων στην οθόνη αλλά και της απενεργοποίησης του Traction Control. Oι αποχρώσεις που φέρει σε μάσκα, ρεζερβουάρ και στα πλαϊνά καπάκια κάτω από τη σέλα είναι σε  κόκκινο-ασημί, χρωματισμός που εκπέμπει ένα είδος πολυτέλειας. Η μονοκόμματη σέλα φέροντας ενιαίο υπερυψωμένο τμήμα, που οπτικά παραπέμπει σε μονόσελο, μας ταξιδεύει σε αγωνιστικούς ρυθμούς, καθώς μπορεί να δεχθεί ως επιπλέον αξεσουάρ, το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη.

Με αερόψυκτο κινητήρα V90 μοιρών

Με το που γυρνάς το κλειδί και πατάς το μαγικό κουμπί της μίζας, σου παίρνει τα μυαλά το κλότσημα που κάνει προς τα αριστερά ο ροπάτος, αερόψυκτος, εγκάρσιος, δικύλινδρος V90o κινητήρας των 853 κυβικών εκατοστών, αποδίδοντας 65 ίππους στις 6.800 στροφές ανά λεπτό και ροπή 73Nm στις 5.000 στροφές ανά λεπτό. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού και τα αυτιά σου γεμίζουν ευχάριστες μελωδίες V μεταλλικών κρούσεων, με πάνω από το 80% της ροπής να έρχεται από τις 3000 στροφές ανά λεπτό.  Ως γνήσιος 2-κύλινδρος κινητήρας, θα περίμενες υψηλή κατανάλωση, αλλά η μεικτή που επιτυχαίνει είναι αρκετά καλή, στα 5,1λτ/100χλμ/ώρα. Οι κραδασμοί που μεταφέρονται δεν είναι ενοχλητικοί, ίσα - ίσα που μας διαταράσσουν το μέσα μας ευχάριστα! Ο V2 επιτυγχάνει μεγάλη αυτονομία χιλιομέτρων διανύοντας με ένα γέμισμα κοντά στα 400 χιλιόμετρα, με το 21 λίτρων ρεζερβουάρ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αγωνιστικό πνεύμα με 218 κιλά πλήρες υγρών

Η V7 Stone Corsa ελίσσεται με μεγάλη ευκολία στους ρυθμούς της πόλης, μιας και το μαζεμένο μέγεθος της, βοηθάει σε αυτό. Το μεταξόνιο της είναι στα 1.450 χιλιοστά και η απόσταση από το έδαφος έως τη σέλα είναι στα 780 χιλιοστά. Η κύλιση που μας μεταφέρουν στα γκρίπ οι εξάδιπλοι τροχοί από χυτό αλουμίνιο των 18 ιντσών μπροστά, με διαστάσεις 100/90 και πίσω ο τροχός των 17 ιντσών με διάσταση 150/70, φιλτράρουν τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων πολύ καλά. Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου των 40 χιλιοστών και πίσω δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Kayaba, ως προς τη προφόρτιση ελατηρίου. Ως γνωστόν, τα ξαφνικά φρένα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στους οδηγούς δίκυκλων, για αυτό και είναι εξοπλισμένο με δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, αποφεύγοντας ανεπιθύμητες καταστάσεις. Την έγκαιρη ακινητοποίηση αναλαμβάνει ένας δίσκος των 320 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα Brembo μπροστά και πίσω μία διπίστονη δαγκάνα με έναν δίσκο των 260 χιλιοστών. Το συνολικό βάρος της MG V7 SC που φέρει στους ώμους του το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, είναι τα 218 κιλά (πλήρες υγρών).

Ταξιδεύοντας σε ξεχωριστούς αγωνιστικούς ρυθμούς

Μετά από 57 χρόνια που πρωτοπαρουσιάστηκε η V7 με τον εγκάρσιο V2 κινητήρα, όπου είχε κατασκευάσει ο Julio Cesare Carcano, έχοντας αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της εταιρείας, φτάνουμε στο σήμερα έχοντας μια πλειάδα παραλλαγών της V7, με γνώμονα την σύγχρονη αισθητική και το κλασσικό στυλ της τότε εποχής. Η Guzzίστες ανά τον κόσμο έχουν έντονο το έμβλημα του αετού να χτυπάει μέσα στην ψυχή τους. Η κοινότητα ιδιοκτητών και φίλων της MG ακούει στο όνομα “To The Clan”, ταξιδεύοντας ως ομάδα και ανακαλύπτοντας νέους προορισμούς. Χρόνια στους αγώνες με παγκόσμια ρεκόρ στα 750 και 1000 κυβικά εκατοστά, με αρχής γεννωμένη το 1971 κατακτώντας με το ντεμπούτο της, την τρίτη θέση με οδηγό τον Raimondo Riva.  Μετά από χρόνια διακοπής της παραγωγής, το 2008 επανέρχεται με το V7 Classic, ενώ το 2015 η V7II εμφανίζεται στις εκδόσεις Stone, Racer και Special. Λίγο αργότερα εμφανίζεται η V7ΙΙΙ με περιορισμένες εκδόσεις Anniversario, Carbon, Rough, Milano, Stone S και Night Pack. Η αγωνιστική ψυχή της V7 δεν μπορεί να κάτσει σε ησυχία και επιστρέφει στις πίστες το 2019, ως πρωταγωνιστής του ενιαίου πρωταθλήματος Moto Guzzi Fast Endurance. Πλέον έχει κατακτήσει ένα σημαντικό κοινό, μένοντας μέσα στις καρδιές κάθε Guzzαίου.

Η τιμή είναι στα 10.590,00 ευρώ.