H Ducati Ghost του Daniel Kemnitz.

H Ducati Ghost του Daniel Kemnitz.

Μια υβριδική Ducati θα μπορούσε να είναι έτσι!

Μια υβριδική Ducati θα μπορούσε να είναι έτσι!

  • H Ducati Ghost του Daniel Kemnitz.
  • Μια υβριδική Ducati θα μπορούσε να είναι έτσι!
  • Μια υβριδική Ducati θα μπορούσε να είναι έτσι!

Μια υβριδική Ducati θα μπορούσε να είναι έτσι!

Βρισκόμαστε σε ένα από τα πλέον αποφασιστικά «σταυροδρόμια» στον χώρο της μοτοσυκλέτας, καθώς η διάδοση της ηλεκτροκίνησης είναι ολοένα και μεγαλύτερη, ενώ οι ανάλογες προτάσεις από τις εταιρείες πληθαίνουν.

Όλοι περιμένουν την στιγμή που οι μεγάλοι «παίκτες» του ταμπλό θα παρουσιάσουν τα δικά τους ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα: Μάρκες όπως η Ducati. Η ιταλική εταιρεία έχει δηλώσει ξεκάθαρα τις προθέσεις της να δουλέψει στην ηλεκτροκίνηση, αφού θα παράσχει τις αγωνιστικές της κατηγορίας MotoE και φυσικά η παρουσίαση μιας ηλεκτρικής μοτό παραγωγής, είναι θέμα χρόνου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η υβριδική πρόταση του σχεδιαστή Daniel Kemnitz

O Δανός σχεδιαστής Daniel Kemnitz, που ασχολείται με τον χώρο των μεταφορών, προτείνει μια δική του μοτοσυκλέτα Ducati με όνομα «Ghost», η οποία θα είναι υβριδική και θα ενώνει τους δύο κόσμους. Ο σχεδιαστής δηλώνει χαρακτηριστικά: «Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας βρίσκεται στο μεταίχμιο μεταξύ των ηλεκτρικών και των μηχανών καύσης. Αυτό έχει διχάσει πολλούς αναβάτες, κάποιοι είναι πιο ανοιχτόμυαλοι στο ηλεκτροκίνητο μέλλον, ενώ άλλοι θέλουν λιγότερο, να χωριστούν με το πάθος τους και τον τρόπο που μεγάλωσαν με αυτό.» H μοτοσυκλέτα που σχεδίασε είναι μια ακραία πρόταση, με πολύ επιθετική εμφάνιση που θα τραβήξει πολλά βλέμματα! Πέρα όμως από το look, ο Kemnitz έχει σχεδιάσει και το πώς αυτή η μοτοσυκλέτα θα λειτουργεί…
 

Παράλληλο υβριδικό, με ηλεκτρικό μοτέρ και δικύλινδρο κινητήρα

H θεωρητική μοτοσυκλέτα του παραδείγματος εξοπλίζεται με έναν δικύλινδρο σε σειρά, κινητήρα βενζίνης (εξ ορισμού μια επιλογή που θα διέφερε σημαντικά από τους V2 και V4) και έναν ηλεκτροκινητήρα, σε μια πολύ ελαστική παράλληλη σύζευξη. Έτσι, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη ή αμιγώς βενζινοκίνητη, ως υβριδική με τον ηλεκτροκινητήρα να υποβοηθά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ή να επαναφορτίζει την μπαταρία της μοτοσυκλέτας. Στην Ghost, o Kemnitz έχει «ενσωματώσει» μια αφαιρούμενη μπαταρία που θα μπορεί να εναλλάσσεται με μια καινούργια, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου της βρίσκεται κάτω από την σέλα.