Lifan LF125: Με κατανάλωση μόλις 2,3λ/100χλμ και τιμή απόκτησης 1.799 ευρώ

Lifan LF 125
125cc κινητήρας με πραγματική κατανάλωση 2,3λ/100χλμ
Με 1.799 ευρώ από τις πιο προσιτές επιλογές
Χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα και σχάρα στη ποδιά για τα ψώνια
Σύστημα πέδησης με CBS και θύρα φόρτισης USB
125cc κινητήρας με πραγματική κατανάλωση 2,3λ/100χλμ
Το Lifan LF125 είναι εξοπλισμένο με έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα, χωρητικότητας 124,7 κυβικών εκατοστών και αποδίδει 9,1 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και ροπή 0,9kgm στις 6.000 σ.α.λ. Τα παπιά από πάντα θεωρούνταν οι «εργάτες», ικανά να εκπληρώσουν όλες τις ανάγκες του μέσου αναβάτη που θέλει να κινείται εύκολα και γρήγορα μέσα στη πόλη και προπαντός με οικονομία. Έτσι και το Lifan 125, με χωρητικότητα 4 λίτρων στο ρεζερβουάρ, προσφέρει αυτονομία κοντά στα 180 χιλιόμετρα και βάσει των μετρήσεων μας η πραγματική του κατανάλωση ανέρχεται μόλις στα 2,3λ/100χλμ.
Με 1.799 ευρώ από τις πιο προσιτές επιλογές
Η τιμή απόκτησης του, στα 1.799 ευρώ, το καθιστά μια πολύ προσιτή επιλογή στη κατηγορία των παπιών, για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο μέσο μεταφοράς για καθημερινή χρήση, με χαμηλά κόστη συντήρησης και οικονομική κατανάλωση, όπως προαναφέραμε. Κατ επέκταση, αποτελεί πόλο έλξης και για επαγγελματίες (διανομείς, κούριερ) οι οποίοι χρειάζονται ένα ανθεκτικό όχημα για τα πολλά χιλιόμετρα που διανύουν καθημερινά. Συνάμα, η ευρύχωρη σέλα του μπορεί να δεχτεί και κουτί διανομής, κάτι που ενισχύει και άλλο τον προσανατολισμό του προς την επαγγελματική χρήση.
Χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα και σχάρα στη ποδιά για τα ψώνια
Το Lifan LF 125 διαθέτει χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, ο οποίος μπορεί να δεχτεί μικροαντικείμενα, όπως ένα σετ αδιάβροχα, φορτιστές, έγγραφα κ.α. , ενώ στην ποδιά του μπροστά, φέρει και σχάρα, δίνοντας την δυνατότητα στον αναβάτη να μεταφέρει τα ψώνια του ή ένα σακίδιο πλάτης, άνετα, χωρίς να τον περιορίζει κατά την οδήγηση. Ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός και συνοδεύεται από μια LCD οθόνη, η οποία πληροφορεί τον οδηγό με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες.
Σύστημα πέδησης με CBS και θύρα φόρτισης USB
Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο σωληνωτό, πράγμα που το καθιστά σταθερό και άκαμπτο – συμπληρώνεται από ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι στο εμπρός μέρος και διπλά αμορτισέρ πίσω. Το φρενάρισμα του αναλαμβάνουν ένας δίσκος 220 χιλιοστών μπροστά και ένας δίσκος 190 χιλιοστών πίσω, με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS). Λεπτομέρεια που δεν μπορούμε να παραλείψουμε είναι και η ύπαρξη θύρας φόρτισης USB κάτω από τη σέλα, που επιτρέπει στον αναβάτη να φορτίσει τις συσκευές του, ακόμη και κατά την οδήγηση.