Μεταξύ μας τώρα, μοτοσικλέτες σαν και αυτές τις αγοράζεις για το κέφι σου και όχι γιατί εξυπηρετούν πρακτικές σου ανάγκες και άλλα τέτοια ωραία politically correct. Ως εκ τούτου, κουμάντο στα “γούστα” του καθενός δεν κάνουμε, όποιο και από τα τρία και αν σας “γυαλίσει” χαμένοι δεν θα βγείτε, αυτό σας το εγγυόμαστε 100%! Το Kawasaki είναι “ταμάμ” για τους βαμμένους γιαπωνεζόφιλους, για αυτούς που θέλουν “τετρακυλινδρίλα” στο max και το “brutal” που βγάζουν παροδοσιακά οι μοτοσικλέτες από το Akashi. Το GSX-S είναι ο “ελβετικός σουγιάς”, θα σας πάει με γραβάτα και χαρτοφύλακα στο γραφείο αλλά στο σχόλασμα, με μια γκαζιά, θα ξεχάστε όλους τους πληθυντικούς ευγενείας, τα meeting και το στρες και θα οδηγηθείτε σε έναν σκοτεινό αλλά γοητευτικό δίτροχο κόσμο. Αν θα έπρεπε όμως να επιλέξουμε ένα, αυτό θα ήταν το Super Duke, μόνο και μόνο γιατί είναι το πιο υπερβολικό, όπως αρμόζει σε μια μοτοσικλέτα της κατηγορίας. Όταν μάλιστα αυτή η υπερβολή δεν είναι κατ΄ανάγκη επικίνδυνη αλλά προσιτή από όλους, ε, τότε δύσκολα να πεις όχι. Φανταστείτε τον απαγορευμένο καρπό του φίδουκλα στον παράδεισο, χωρίς τις συνέπειες της έκπτωσης από αυτόν. Αμαρτωλός με προνόμια, που το έχετε ξαναδεί αυτό; Ναι, είναι πιο ακριβό και μάλιστα με διαφορά, αλλά το αξίζει.
| Kawasaki Z 1000 | KTM 1290 Super Duke R | Suzuki GSX-S 1000 | |
| Kινητήρας | 4T, 4Κ, Υ/Ψ,4Β | 4T, V2 75ο, Y/Ψ,4Β/Κ | 4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.043 | 1.301 | 999 |
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 77x56 | 108x71 | 73,4Χ59 |
| Συμπίεση (:1) | 11,8 | 13,2 | 12,2 |
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 142/10.000 | 180/8.870 | 144 / Δ.Α. |
| Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) | 11,3/7.300 | 14,7/6.500 | Δ.Α. |
| Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός |
| Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17 | 18 | 17 |
| Κατανάλωση (λίτρα / 100 χλμ) | 8,5 | 7,6 | 6,9 |
| Βάρος (κιλά, γεμάτο) | 221 | Δ.Α. | 209 |
| Τελική ταχύητα (χλμ. / ώρα) | 250 | 270 | 260+ |
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |||
| Τύπος | Αλουμινένιο, δυο δοκών | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | Αλουμινένιο, δυο δοκών |
| Αναρτήσεις Ε | Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 41 χλστ. | Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι WP 48 χλστ. | Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 43 χλστ. |
| Διαδρομή (χλστ.) | 120 | 125 | 120 |
| Αναρτήσεις Π | Μονό αμορτισέρ Showa | Μονό αμορτισέρ WP | Mονό αμορτισέρ Kayaba |
| Διαδρομή (χλστ.) | 122 | 156 | Δ.Α. |
| Φρένα Ε | 2Δ 310 χλστ., ακτινικές δαγκάνες | 2Δ 320 χλστ., ακτινικές δαγκάνες | 2Δ 310 χλστ., ακτινικές δαγκάνες |
| Φρένα Π | Δ 250 χλστ. | Δ 240 χλστ. | Δ 250 χλστ. |
| Τροχοί - Ελαστικά | |||
| Ε | 120/70-17" | 120/70-17" | 120/70-17” |
| Π | 190/50-17" | 190/55-17" | 190/50-17” |
| Διαστάσεις | |||
| Μήκος (χλστ.) | 2.045 | 2.104 | 2.115 |
| Πλάτος (χλστ.) | 790 | 793 | 795 |
| Ύψος σέλας (χλστ.) | 815 | 835 | 810 |
| Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.435 | 1.482 | 1.460 |
| Εξοπλισμός | |||
| ABS | Ν | Ν | Ν |
| Traction Control/Ρυθμ. | Ο | Ν/Ν | Ν/Ν |
| Στροφόμετρο | Ν | Ν | Ν |
| Immobiliser | Ν | Ν | Ν |
| Δείκτης βενζίνης | Ν | Ν | Ν |
| Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | Ν | Ν |
| Ζελατίνα/Ρυθμ. | Ο | Ο | Ο |
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | Ν/Ν | Ν/Ν |
| Πλάγιο σταντ | Ν | Ν | Ν |
| Κεντρικό σταντ | Ο | Ο | Ο |
| Χειρολαβές/Σχάρα | Ο | Ο | Ο |
| Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ν/Ν | Ν/Ν | Ν/Ν |
Honda CB 1000 F: Η Hornet φορά το vintage κοστούμι της στην EICMA 2025
Eicma 2025: Νέο Honda SH 125 & 150
EICMA 2025 - Honda V3R 900: Το 3κύλινδρο naked με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή
EICMA 2025 - Voge R625: Νέο δυναμικό naked με κινητήρα 581 κυβικών και 64 ίππους
EICMA 2025 – Voge RR500S: H επιστροφή των τετρακύλινδρων supersport
Voge CU625: V-Twin cruiser με ρετρό-μοντέρνο ύφος στην EICMA 2025
EICMA 2025 - Italjet DRAGSTER 459 TWIN: Ο νέος δικύλινδρος πύραυλος
Ducati Panigale V4 R 2025: Η απόλυτη superbike της EICMA – Την είδαμε από κοντά στο Μιλάνο!
Ducati Multistrada V4 Rally 2026: Η ανανεωμένη ναυαρχίδα των ταξιδιών αποκαλύφθηκε στην EICMA
EICMA 2025 - Kymco People R Hybrid : Νέο υβριδικό scooter στη παραγωγή!
Eicma 2025: Ducati Hypermotard V2
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.