Kawasaki και Suzuki υιοθετούν την κλασσική ιαπωνική διάταξη πλαισίου, δηλαδή δύο δοκούς από αλουμίνιο, ενώ το KTM φέρει ατσάλινο χωροδικτύωμα, που αποτελεί την επιλογή της εταιρείας σχεδόν σε όλη την γκάμα της τα τελευταία χρόνια. Στα μπροστινά, εντυπωσιάζει το πλήρως ρυθμιζόμενο USD 48 χλστ. του KTM, ενώ Suzuki και Kawasaki ακολουθούν με επίσης πλήρως ρυθμιζόμενα USD στα 43 και 41 χλστ. αντιστοίχως. “Πορτοκαλί” είναι η επικράτηση και στην πίσω ανάρτηση, με φουλ ρυθμίσεις για το μονό αμορτισέρ του Super Duke, όταν στα Ζ και GSX-S προσφέρονται απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου μόνο. Σε ότι αφορά στον τομέα της πέδησης, οι ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά είναι το... κατεστημένο της κατηγορίας, με την διάμετρο των δίσκων να βρίσκεται στα 310 χλστ για τα δύο ιαπωνικά (το Z είναι το μοναδικό με wave δίσκους μάλιστα) και στα 320 χλστ. για το “ύπερ-δούκα” της KTM. Το GSX-S υπολείπεται στα χαρακτηριστικά έναντι των άλλων δύο, καθώς φέρει συμβατική τρόμπα στο μπροστινό φρένο, έναντι των ακτινικών σε Kawasaki και KTM. Η εικόνα ολοκληρώνεται με διπίστονες δαγκάνες στο πίσω φρένο για το Super Duke και το GSX-S, ενώ το Ζ αρκείται σε μονοπίστονη. Τέλος όλες οι μοτοσικλέτες φέρουν σύστημα ABS στον standard εξοπλισμό τους, με το KTM να έχει την option της απενεργοποίησης αυτού.
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr