• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο πίσω μέρος υπάρχει σχάρα με υποδοχή για γάντζους σε περίπτωση που χρειαστεί να μεταφέρετε τα πράγματά σας.

    Η άποψή μας: Τα βλέπω διπλά...

     

    Διατηρώντας την ονομασία από τα μεγαλύτερα αδέρφια, αλλά παρουσιάζοντας μια πιο προσιτή πρόταση, το νέο Versys X 300 είναι μια μοτοσυκλέτα για όσους αναζητούν μια καθημερινή μοτοσυκλέτα, που θα εκπληρώνει κάθε τους επιθυμία. Με τη φιλικότητα και τη χρηστικότητα που το χαρακτηρίζουν, μπορεί να αποτελέσει το εισαγωγικό μοντέλο για τους νεότερους αναβάτες που θέλουν μια μοτοσυκλέτα για εντός και εκτός δρόμου διαδρομές, καθώς και για πιο έμπειρους οδηγούς, που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώμα. 

    Διασκεδαστικός κινητήρας με υψηλό στροφάρισμα, αναρτήσεις που προσφέρουν σπορ συμπεριφορά, μικρή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλή τιμή απόκτησης για adventure μοτοσυκλέτα, είναι τα στοιχεία που συνθέτουν μια συνολικά value for money επιλογή. Διπλός χαρακτήρας, διπλή απόλαυση! 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • νεκτάριος

      Κοντεύει τα 10.000 χλμ πλέον.Αριστο...οικονομικο.....ειμαι πολύ πολύ ευχαριστημένος! Αξίζει όλα τα χρήματα που δίνεις.πλεον έχει ανοίξει....και στις ρεπριζ... είναι πιο γρήγορο από το 500 CBX ...επίσης αριστο σεχωμαρινες διαδρομές....όπου δεν άφησα παραλία χωρίς να πάω....ΠΑΡΤΕ ΤΟ

        12
    • makis

      Είμαι 1 95 ύψος και 110 κιλά έχω ένα χτ 600 .Ψήνομαι με αυτό το x 300 έχεις άποψη αν ξενερωσο αν το πάρω γιατί έριξα πολλά για ανακατασκευή στο xt Ευχαριστώ

        1
    • νεκταριος

      εγινε το πρωτο σερβις...βγηκα και εθνικη! 2 ατομα μεχρι 130 το πηγα και πηγαμε καλα.... ειναι σταθερο εχει καλη προστασια απο τον αερα (σημαντικο για μενα)...καλο στις πληροφοριες που περνει ο αναβατης! κιβωτιο...οχι βουτυρο...οχι σκληρο...ειναι σαφες κουμπωνει με αγωνιστικο στυλ θα ελεγα( για οποιον εχει οδηγησει) και αυτο σε μενα αρεσει τουλαχιστον τωρα απο γκαζι..δεν εχει ξεσπασμα οπως μπορει καποιος να περιμενει..τακυβικα πιο λιγα..και η ευρωπαικη ενωση με το φιμωμα κανουν ομαλο το ανοιγμα της μοτο. τωρα θα πω για το 500 της HONDA..ΜΙΚΡΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ σε χρηματα ναι ειναι πιο μικρη η σελα για το δευτερο ατομο...δεν εχει σχαρα μαμα πισω....δεν εχει φτερο πισω και πανω απο το λαστιχο οπως εχει το 300...και πρεπει να το παρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.. γιατι πεταει παντου νερο και τελος σε πτωση το μοτερ ειναι εκτεθειμενο στα πλαινα με ολεθριες συνεπειες αν ειναι λιγο πιο πολλα τα χλμ σε αντιθεση με το 300 που εχει τα πλαστικα καλυματα και θα πρεπει και αυτα να τα αγορασεις. μαζι με μενα φιλος πηρε το 500...και οτι σου λεω το ξερω απο πρωτο χερι....οσο για την τιμηαπο 7150 που εχει ξερω οτι μπορειεις να το παρεις πιο λιγα..αν θες πες μου

        9
    • panos

      Καλορίζικο Νεκτάριε! Είναι και αυτό μέσα στις επιλογές μου (με το CB500X βέβαια να με ταλανίζει - 1.000€ διαφορά μόνο έχουν). Γράψε τίποτα για κιβώτιο και συμπεριφορά σε μεγάλους δρόμους.

        3
    • νεκταριος

      Το αγορασα...το οδηγω πλεον !! ΑΡΙΣΤΟ !!! Οτι πρεπει για ολους...και ολες τις ηλικιες...παει καλα...στριβει καλα..φρεναρει καλα...θα συμφωνησω για την σελα ειναι σκληρη.....με λιγα χρηματα ομως γινεται τελεια! Απιστευτα οικονομικο...πιο λιγο απο τα 4.5 που λεει το τεστ...αρκει μην το σπας...νορμαλ κυκλοφορια..και δικαβαλο την βολτα σου τα ψωνια σου...τον χωματοδρομο σου...πραγματικο εργαλειο..πραγματικη εκλπληξη παιδια !!

        30

    KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ