Honda PCX: Αναβαθμισμένα φρένα και σχεδιασμός με στόχο την κορυφή
|
Honda PCX 125 - Νέος αεροδυναμικός σχεδιασμός για το 2025.
Νέος, πιο αεροδυναμικός σχεδιασμός και δισκόφρενο πίσω για το 2025
Βελούδινος κινητήρας με κατανάλωση 2,3 λίτρα/100 χλμ και 0-50 σε 5,1 δ.
Ανετη σέλα 763 χιλ. και χαμηλό τιμόνι για να εμπνέει ασφάλεια σε κάθε αναβάτη
Έκδοση DX με TFT και ανετότερες αναρτήσεις και τιμή από 3.650 ευρώ
HONDA: Spring Offer Astrea Grand & Supra X με όφελος έως 160ε.
Νέος, πιο αεροδυναμικός σχεδιασμός και δισκόφρενο πίσω για το 2025
Με την αυξανόμενη κίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα και την ανάγκη για περιβαλλοντικά φιλικές λύσεις μεταφοράς, τα 125άρια scooter αποτελούν την απάντηση σε πολλά από τα σύγχρονα προβλήματα κινητικότητας. Η κατηγορία αυτή προσελκύει ένα ευρύ φάσμα χρηστών: από νέους που αναζητούν την πρώτη τους ανεξάρτητη μετακίνηση μέχρι έμπειρους οδηγούς που επιλέγουν την πρακτικότητα για τις καθημερινές τους διαδρομές. Για το 2025, το Honda PCX, ένα από τα τρία πιο επιτυχημένα 125άρια με σταθερή θέση στην τριάδα των ταξινομήσεων κάθε μήνα, αποκτά νέο σχεδιασμό με έμφαση στην αεροδυναμική και τη σύγχρονη αισθητική, ενισχύοντας παράλληλα την ασφάλεια με την προσθήκη δισκόφρενου στον πίσω τροχό. Το ανανεωμένο εμπρός μέρος διαθέτει πιο μοντέρνους προβολείς που εκτείνονται προς τα πάνω και ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας, δημιουργώντας ένα δυναμικό αλλά και κομψό προφίλ. Η αισθητική συνοδεύεται από πρακτικότητα, καθώς οι νέες σχεδιαστικές γραμμές βελτιώνουν την αεροδυναμική συμπεριφορά του scooter. Η μετάβαση από ταμπούρο σε δισκόφρενο πίσω (με διάμετρο 220 χιλιοστά) αποτελεί σημαντική αναβάθμιση, παρότι δεν συνοδεύεται από ABS. Η αίσθηση κατά το φρενάρισμα βελτιώνεται αισθητά, προσφέροντας στον αναβάτη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε καταστάσεις ανάγκης. Αν και η συνολική απόσταση ακινητοποίησης παραμένει ίδια με πριν (31,5 μέτρα από τα 80 χλμ/ώρα), η απόκριση είναι πλέον πιο προοδευτική και ελεγχόμενη. Το PCX διατηρεί επίσης την υψηλή ποιότητα κατασκευής, με καλοσυναρμολογημένα πλαστικά, αντιολισθητικές επιφάνειες και ενσωματωμένες χειρολαβές για το συνεπιβάτη. Πρόκειται για ένα scooter που φροντίζει όχι μόνο να ξεχωρίζει εμφανισιακά, αλλά και να προσφέρει αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη του.
Βελούδινος κινητήρας με κατανάλωση 2,3 λίτρα/100 χλμ και 0-50 σε 5,1 δ.
Ο τετραβάλβιδος κινητήρας eSP+ των 125 κ.εκ. του Honda PCX 2025 αποτελεί παράδειγμα αποδοτικότητας και φινέτσας στην κατηγορία. Αποδίδει 12,8 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,2 kgm ροπής στις 6.750 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας καλή επιτάχυνση για τις καθημερινές ανάγκες, με χρόνο 5,1 δευτερολέπτων για τα 0-50 χλμ/ώρα και 11,8 δευτερόλεπτα για τα 0-80 χλμ/ώρα, όπως μετρήθηκε και στη δοκιμή μας. Η λειτουργία του είναι σχεδόν αθόρυβη, ακόμα και στην τελική των 114 χλμ/ώρα, κάτι που ενισχύει την αίσθηση ποιότητας και πολιτισμένης χρήσης. Εντυπωσιακή είναι και η κατανάλωση, η οποία μετρήθηκε στα 2,3 λίτρα/100 χλμ, προσφέροντας αυτονομία άνω των 330 χλμ. με ρεζερβουάρ 8,1 λίτρων. Η τεχνολογία Idle Stop συμβάλλει καθοριστικά σε αυτό, διακόπτοντας αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα κατά την ακινητοποίηση και επανεκκινώντας τον αθόρυβα με το άνοιγμα του γκαζιού. Επιπλέον, το σύστημα ψύξης αποδείχθηκε αποτελεσματικό ακόμη και σε συνθήκες αυξημένης ζέστης και κίνησης, χωρίς θορύβους ή υπερθέρμανση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας δίνει έμφαση στη μακροχρόνια αξιοπιστία, με γραμμική απόδοση ισχύος και απαλή απόκριση στο γκάζι, που τον καθιστούν κατάλληλο τόσο για αρχάριους όσο και για έμπειρους αναβάτες.
Ανετη σέλα 763 χιλ. και χαμηλό τιμόνι για να εμπνέει ασφάλεια σε κάθε αναβάτη
Η εργονομία του Honda PCX 2025 συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των αστικών scooter, προσαρμοσμένη για να εμπνέει σιγουριά σε κάθε αναβάτη. Η σέλα, σε ύψος 763 χιλιοστών, προσφέρει άνετη και σταθερή θέση οδήγησης, με αντιολισθητική επένδυση και αφρώδες υλικό που συνδυάζει στήριξη και άνεση. Η θέση οδήγησης είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε ακόμη και μικρόσωμοι ή άπειροι αναβάτες να αισθάνονται από την πρώτη στιγμή οικειότητα. Το χαμηλό τιμόνι επιτρέπει στους αγκώνες να παραμένουν κοντά στο σώμα και στους πήχεις να ευθυγραμμίζονται με το έδαφος, μειώνοντας την κόπωση και ενισχύοντας τον έλεγχο, ιδιαίτερα σε αστική χρήση. Τα πόδια πατάνε με φυσιολογική γωνία στο δάπεδο, ενώ υπάρχει επαρκής χώρος για εναλλαγές θέσεων ανάλογα με το ύψος. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του ικανοποιητική επιφάνεια σέλας, αναδιπλούμενα μαρσπιέ και διακριτικές χειρολαβές ενσωματωμένες στο σώμα του scooter. Ο συνδυασμός αυτών των στοιχείων επιτρέπει στο PCX να προσαρμόζεται εύκολα σε διαφορετικούς σωματότυπους, παρέχοντας εργονομία και σταθερότητα, τόσο για καθημερινές μετακινήσεις όσο και για μεγαλύτερες αποστάσεις.
Έκδοση DX με TFT και ανετότερες αναρτήσεις και τιμή από 3.650 ευρώ
Η νέα έκδοση DX του Honda PCX 2025 εισάγει ποιοτικές αναβαθμίσεις που ενισχύουν την τεχνολογική και οδηγική εμπειρία. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT διαμέτρου 5 ιντσών, με τρία θεματικά προφίλ, αυτόματη προσαρμογή φωτεινότητας και λειτουργία ημέρας, καθιστώντας την ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, ενσωματώνει τη συνδεσιμότητα Honda RoadSync, επιτρέποντας τη χρήση έξυπνων λειτουργιών, όπως πλοήγηση και τηλεφωνικές κλήσεις. Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση, η DX αποκτά αναβαθμισμένα πίσω αμορτισέρ με εξωτερικά δοχεία αζώτου και διαδρομή 95 χιλιοστών, τα οποία συνεργάζονται με το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι των 31 χιλιοστών και προσφέρουν βελτιωμένο φιλτράρισμα κακοτεχνιών, ειδικά με δύο άτομα. Το πλαίσιο παραμένει αμετάβλητο, συνδυάζοντας σταθερότητα με καλή πληροφόρηση, ενώ η συνεργασία με τα συστήματα ABS και Traction Control εξασφαλίζει επιπλέον ασφάλεια. Η τιμή της βασικής έκδοσης είναι 3.650 ευρώ, ενώ της έκδοσης DX ανέρχεται στα 3.990 ευρώ.