Η αναβαθμισμένη έκδοση του DCT λειτουργεί καλύτερα στην πράξη, με την λειτουργία του στο σταματά-ξεκίνα της πόλης και στους επιτόπιους χειρισμούς με μικρές ταχύτητες μέσα στην πυκνή κίνηση να προσφέρει ομαλότερη εμπειρία.
Είναι απίστευτη η αμεσότητα σύνδεσης που απολαμβάνει ο αναβάτης από την πρώτη στιγμή συμβίωσης με το NC750X. Η όρθια και ουδέτερη θέση οδήγησης σε συνδυασμό με το καλοζυγισμένο πλαίσιο και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για ευκολία και αμεσότητα στην καθημερινότητα της πόλης. Σώμα και άκρα κουμπώνουν τέλεια πάνω στη μοτοσυκλέτα περνώντας πολύ γρήγορα το κατώφλι οικειότητας. Η ανάλαφρη αίσθηση μετατρέπει τους ελιγμούς σε παιχνίδι που επαναλαμβάνεις αβίαστα ενώ ο ροπάτος κινητήρας και το αυτόματο κιβώτιο είναι ευλογία όταν η κίνηση πυκνώσει αρκετά. Η αναβαθμισμένη έκδοση του DCT λειτουργεί καλύτερα στην πράξη, με την λειτουργία του στο σταματά-ξεκίνα της πόλης και στους επιτόπιους χειρισμούς με μικρές ταχύτητες μέσα στην πυκνή κίνηση να προσφέρει ομαλότερη εμπειρία. Εξάλλου η τεχνολογία DCT βρίσκεται τώρα στο 14ο έτος ζωής και πάνω από 230.000 μονάδες Honda εξοπλισμένων με DCT έχουν πωληθεί στην Ευρώπη από το 2010 που σημαίνει ότι η Ιαπωνική εταιρεία γνωρίζει με ακρίβεια τον τρόπο να μεγιστοποιεί τα οφέλη του αυτόματου κιβωτίου. Αν και επιδόσεις δεν αποτελούν πρωταρχικό στόχο, εντούτοις ο 750αρης κινητήρας των 58 ίππων τα καταφέρνει αρκετά καλά στις μετρήσεις. Αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με ζωηρό τρόπο, προσφέροντας ικανοποιητικές επιταχύνσεις στα δυνατά ανοίγματα του γκαζιού με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 5,3δ και το 60-120 με 4η σε 7δ. Παράλληλα εντυπωσιάζει σε επίπεδο λειτουργίας χωρίς τον παραμικρό κραδασμό ακόμα και κοντά στην τελική των 190+ χιλιομέτρων. Πέραν των αστικών του καθηκόντων, το NC750X είναι ένας πολύ καλός ταξιδευτής με επαρκή ανεμοκάλυψη -δεν πλησιάζει τα επίπεδα των μεγάλων σε όγκο on-off της ίδιας κατηγορίας αλλά σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζει- ενώ διατηρεί χωρίς κόπο ταχύτητες της τάξεως των 120-140 χλμ./ώρα με ικανά αποθέματα ισχύος για προσπεράσεις. Ακόμα και στη θέα απαιτητικών στροφών του επαρχιακού, το μεσαίο crossover της Honda ανταποκρίνεται με ασφάλεια χωρίς δράματα. Το χαμηλό κέντρο βάρους και οι αναθεωρημένες ρυθμίσεις του μπροστινού σε απόσβεση συμπίεσης και επαναφορά, έχουν βελτιώσει τις δυνατότητες του NC750X στη γρήγορη οδήγηση με τα περιθώρια κλίσης να αφήνουν παράθυρο διασκέδασης. Οι αναρτήσεις διατηρούν την στιβαρή και δεμένη αίσθηση του συνόλου υπό πίεση χωρίς ωστόσο να θυσιάζουν το βασικό συστατικό της άνεσης, ενώ τα φρένα έχουν αισθητά βελτιωμένη αίσθηση και μεγαλύτερη αντοχή στην πίεση, κάτι που επικυρώνεται και από τη διαδικασία μέτρησης 100-0 σε 43,9 μέτρα.
Αν και επιδόσεις δεν αποτελούν πρωταρχικό στόχο, εντούτοις ο 750αρης κινητήρας των 58 ίππων τα καταφέρνει αρκετά καλά στις μετρήσεις. Αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με ζωηρό τρόπο, προσφέροντας ικανοποιητικές επιταχύνσεις στα δυνατά ανοίγματα του γκαζιού με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 5,3δ και το 60-120 με 4η σε 7δ.