Honda NC750X DCT - Test

 Η αναβαθμισμένη έκδοση του DCT λειτουργεί καλύτερα στην πράξη, με την λειτουργία του στο σταματά-ξεκίνα της πόλης και στους επιτόπιους χειρισμούς με μικρές ταχύτητες μέσα στην πυκνή κίνηση να προσφέρ

Η αναβαθμισμένη έκδοση του DCT λειτουργεί καλύτερα στην πράξη, με την λειτουργία του στο σταματά-ξεκίνα της πόλης και στους επιτόπιους χειρισμούς με μικρές ταχύτητες μέσα στην πυκνή κίνηση να προσφέρει ομαλότερη εμπειρία.

Αν και επιδόσεις δεν αποτελούν πρωταρχικό στόχο, εντούτοις ο 750αρης κινητήρας των 58 ίππων τα καταφέρνει αρκετά καλά στις μετρήσεις.  Αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές και μεσαίες στροφ

Αν και επιδόσεις δεν αποτελούν πρωταρχικό στόχο, εντούτοις ο 750αρης κινητήρας των 58 ίππων τα καταφέρνει αρκετά καλά στις μετρήσεις. Αποδίδει την πλούσια ροπή που έχει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με ζωηρό τρόπο, προσφέροντας ικανοποιητικές επιταχύνσεις στα δυνατά ανοίγματα του γκαζιού με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 5,3δ και το 60-120 με 4η σε 7δ.

Παράλληλα εντυπωσιάζει σε επίπεδο λειτουργίας  χωρίς τον παραμικρό κραδασμό ακόμα και κοντά στην τελική των 190+ χιλιομέτρων. Πέραν των αστικών του καθηκόντων, το NC750X είναι ένας πολύ καλός ταξιδευτ

Παράλληλα εντυπωσιάζει σε επίπεδο λειτουργίας χωρίς τον παραμικρό κραδασμό ακόμα και κοντά στην τελική των 190+ χιλιομέτρων. Πέραν των αστικών του καθηκόντων, το NC750X είναι ένας πολύ καλός ταξιδευτής με επαρκή ανεμοκάλυψη -δεν πλησιάζει τα επίπεδα των μεγάλων σε όγκο on-off της ίδιας κατηγορίας αλλά σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζει- ενώ διατηρεί χωρίς κόπο ταχύτητες της τάξεως των 120-140 χλμ./ώρα με ικανά αποθέματα ισχύος για προσπεράσεις.