Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 33.394 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 09/09/2025 Honda NC750X DCT<<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Κινητήρας Τύπος 2K, 4T, Y/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 745 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 77 Χ80 Συμπίεση (:1) 10,7 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 59/6750 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 7/4.750 Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14,1 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4 Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ.) Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο Σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 41 χιλ. Διαδρομή (χλστ.) 120 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Monoshock με Pro-Link, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) 120 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/296, 2Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 160/60-17 Διαστάσεις - Βάρος Μήκος (χλστ.) 2.210 Πλάτος (χλστ.) 846 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.530 Υψος σέλας (χλστ.) 800 Βάρος (κιλά) 226 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. N/O Τraction Control / Ρυθμ. N/N Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας N Θερμοκρασία περιβάλλοντος N Ζελατίνα / Ρυθμ. N/N Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N/N Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ O Χειρολαβές / Σχάρα N/O Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π O/N Επιδόσεις 0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,1 0 - 100 (δευτερόλεπτα) 5,3 60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση 7 100 - 0 (δευτερόλεπτα) 43,9 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Honda NC750X DCT - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση - ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψη μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Benelli TRK 702: Πώς κατάφεραν οι Ιταλοί να δημιουργήσουν τον πιο οικονομικό κινητήρα της κατηγορίας - Καίει μόλις 4,7λ/100χλμ, 400άρι scooter ή 700άρα μοτοσυκλέτα; - Απαράμιλλο ιταλικό Design, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική -...