Κινητήρας

Η αρχιτεκτονική σχεδιασμού του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 745κ.εκ. εξασφαλίζει υψηλή ροπή και χαμηλή κατανάλωση, χαρακτηριστικά που είναι εμποτισμένα στη γενικότερη φιλοσοφία του NC. 8-βάλβιδος
2 Φωτογραφίες »

Η αρχιτεκτονική σχεδιασμού του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 745κ.εκ. εξασφαλίζει υψηλή ροπή και χαμηλή κατανάλωση, χαρακτηριστικά που είναι εμποτισμένα στη γενικότερη φιλοσοφία του NC. 8-βάλβιδος, με διαστήματα ανάφλεξης 270°, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και μεγάλη διαδρομή εμβόλων με διάμετρο και διαδρομή στα 77 Χ 80χιλ. επιτυγχάνει μέγιστη ροπή 7 kg-m στις 4.750σαλ. και ισχύ 58 ίππων στις 6.750σαλ.

Η αρχιτεκτονική σχεδιασμού του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 745κ.εκ. εξασφαλίζει υψηλή ροπή και χαμηλή κατανάλωση, χαρακτηριστικά που είναι εμποτισμένα στη γενικότερη φιλοσοφία του NC. 8-βάλβιδος, με διαστήματα ανάφλεξης 270°, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και μεγάλη διαδρομή εμβόλων με διάμετρο και διαδρομή στα 77 Χ 80χιλ. επιτυγχάνει μέγιστη ροπή 7 kg-m στις 4.750σαλ. και ισχύ 58 ίππων στις 6.750σαλ. Ο διπλός αντικραδασμικός άξονας εξαλείφει τυχόν κραδασμούς ενώ ο νέος καταλύτης της εξάτμισης φροντίζει για την τήρηση των Euro5+  προδιαγραφών. Η κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 4,5 λ./100χλμ., νούμερο που αντιστοιχεί σε μοντέλα μικρότερου κυβισμού, ενώ πέφτει στα 4 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού με την αυτονομία του 14λίτρου ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα σε κάθε περίπτωση. Η ύπαρξη Ride-By-Wire γκαζιού είναι υπεύθυνη για την παρουσία 3 προεπιλεγμένων χαρτογραφήσεων  Sport, Rain, Standard και μιας παραμετροποιήσιμης User, οι οποίες επηρεάζουν την απόκριση και το φρένο κινητήρα, τη λειτουργία του DCT κιβωτίου καθώς και ποσοστό παρέμβασης του Traction Control. Το τελευταίο ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Για το 2025, το αυτόματο κιβώτιο DCT έχει αναβαθμιστεί για ομαλότερη απόκριση στις χαμηλές ταχύτητες κάτω από τα 10χλμ/ώρα. Η νέα έκδοση του κιβωτίου αλλάζει τον τρόπο που γίνεται η ανάδραση του εμβόλου συμπλέκτη καθώς αντί να βασίζεται σε αισθητήρα, υπολογίζει με ακρίβεια την πίεση λαδιού μέσα στο θάλαμο που βρίσκεται το έμβολο με αποτέλεσμα βελτιωμένη απόκριση του συμπλέκτη.


Ο διπλός αντικραδασμικός άξονας εξαλείφει τυχόν κραδασμούς ενώ ο νέος καταλύτης της εξάτμισης φροντίζει για την τήρηση των Euro5+  προδιαγραφών. Η κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 4,5 λ./100χλμ., νούμερο που αντιστοιχεί σε μοντέλα μικρότερου κυβισμού, ενώ πέφτει στα 4 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού με την αυτονομία του 14λίτρου ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα σε κάθε περίπτωση.

Ο διπλός αντικραδασμικός άξονας εξαλείφει τυχόν κραδασμούς ενώ ο νέος καταλύτης της εξάτμισης φροντίζει για την τήρηση των Euro5+ προδιαγραφών. Η κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 4,5 λ./100χλμ., νούμερο που αντιστοιχεί σε μοντέλα μικρότερου κυβισμού, ενώ πέφτει στα 4 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού με την αυτονομία του 14λίτρου ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα σε κάθε περίπτωση.

 

Σελίδα 1Honda NC750X DCT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά